/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
penge for tomme blækpatroner
Fra : Jonn87
Vist : 1377 gange
52 point
Dato : 22-05-04 14:46

Hvor kan jeg få penge for mine tomme blækpatroner?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-04 15:49

Hvilket mærke?
Jeg kan da nok bruge nogle stykker til en Epson stylus c44 Hvis det er den du har, så kan vi finde ud af noget, betaling pr efterkrav, er det den, så sætter jeg min mail adresse i, så aftaler vi hvor mange , pris osv.
Mvh. Valde.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 62 point
Dato : 22-05-04 15:55

Når du har 20 stk. så er der penge her: http://www.printtech.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 22-05-04 21:25

valde.>>
jeg har desværre ikke nogle blækpatroner i det mærke...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-04 21:46

ja ærgerligt!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-05-04 22:25

Politiet skriver her, at der kan fradømmes kørekort for registreringspligtig knallert !!!!

http://www.politi.dk/Atk/18frakendelse.asp

Citat
Hvordan er reglerne for frakendelse af førerretten?

De almindelige regler:
Ved hastighedsoverskridelser på mere end 70% af den tilladte hastighed frakendes føreren førerretten betinget. Det vil sige, at den procentvise hastighedsoverskridelse skal være mindst 71%. Den 1. juni 2004 træder en ny bestemmelse i kraft, hvorefter førerretten frakendes betinget ved hastighedsoverskridelse på mere end 60 %.
For særlige typer køretøjer, f.eks. lastbil eller en almindelig bil med tilkoblet registreringspligtigt køretøj (f.eks. påhængsvogn eller campingvogn), gælder dog, at frakendelsen sker allerede ved en overskridelse af den tilladte hastighed med mere end 40%, dvs. 41%.

Den 30. april 2004 trådte der en ny bestemmelse i kraft: Hvis der fra dette tidspunkt køres med en hastighed på 160 km i timen eller derover – f.eks. på motorvej - sker der også frakendelse af førerretten, selv om hastighedsoverskridelsen ikke overstiger 40 % henholdsvis 70 %

Frakendelsesreglerne gælder også for kørsel med registreringspligtig knallert.

En betinget frakendelse af førerretten indebærer bl.a., at føreren skal aflægge en kontrollerende køreprøve.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-05-04 22:27

sorry forkert spørgsmål

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-04 22:58

Jakjoe - svaret er nu heller ikke godt - ikke her!