/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodbold mål???
Fra : Epocalypse
Vist : 728 gange
20 point
Dato : 22-05-04 14:30

Jeg vil gerne lave nogle fodboldmål sammen med min ven.
Omkring 240 cm bredde og 200 højde. . .
Jeg vil bare lave det af træ, og det skulle gerne være holdbart, til nogle lederbold's spark...
Svar udbedes hurtigst muligt?
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Epocalypse

Dato : 22-05-04 14:45

JEg vil give alle mine points jeg får til den der svarer! :D

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 20 point
Dato : 22-05-04 17:25

Du tager din ven og går ned til tømmerhandleren med målene,så bærer du og din ven ,tømmeret hen hvor det skal bruges,derefter borer i nogle huller,deri sætter i nogle bræddebolte(længde alt efter hvor kraftige målene skal være)graver nogle passende huller(pas på der ikke er for meget trafik)sætter målstængerne i (evt med noget jordfugtig beton)stamper hullerne godt til og spiller fodbold.God fornøjelse.
Det er let

Godkendelse af svar
Fra : Epocalypse

Dato : 24-05-04 20:58

Tak for svaret olehermann.