/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Med på en trekant ??
Fra : Midt_LPH
Vist : 489 gange
20 point
Dato : 22-05-04 13:22

Hejsa...

Jeg har længe haft en drøm om en trekant, men der mangles lige en enkelt person (fyr). Der er meningen at vi to fyre bestiller en callgirl som vi gennemknepper i et par timer. Hvem er frisk ??

LPH

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-04 13:58

Hvem er frisk? the callgirl - i hope!

Kommentar
Fra : Midt_LPH

Dato : 22-05-04 14:01

Good point Valde!!

Men, selvføli´ er hun det. Det har jeg jo sikret mig.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-05-04 14:06

Selvføli er hun det, det er jo hendes job

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-05-04 14:33

spørg Briani

jeg tror han kunne trænge til det!!!!

Kommentar
Fra : Midt_LPH

Dato : 22-05-04 16:50

Come on boys !!

Email til mig på lasse_p_hansen@ofir.dk

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-04 17:51

Så kom der gang i det.

Kommentar
Fra : dizzymizzlizzy

Dato : 23-05-04 19:28

hvorfor er man nød til at BETALE sig til sådan en oplevelse ? man kan da finde en pige der er frisk på løjerne og tro mig der findes en del derude der tænder for vildt på at være sammen m 2 fyre - bare tænk på hvor lækkert fyre syntes det er med 2 piger *GF*

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 23-05-04 22:07

Jeg giver dizzymizzlizzy ret... Mange piger synes det er frækt - det troede jeg alle mænd vidste? *GG*

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:23

har prøve det med 2 piger fucken nicce du få ikke bedre sex nogen sinden