/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skide popup´s
Fra : bamse55
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 03-06-02 21:20

`du sidder og surfer og der kommer popup`s men du trykker bare ctrl+alt+del det gør du to gange.

Accepteret svar
Fra : SuperGnu

Modtaget 60 point
Dato : 03-06-02 21:30
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 21:09

In dk.edb.system.ms-windows, bamse55 wrote:

>`du sidder og surfer og der kommer popup`s men du trykker bare
>ctrl+alt+del det gør du to gange.' and Active = 1ddelelse

?

--
Lars Stokholm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 21:18

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.system.ms-windows, bamse55 wrote:
>
>> `du sidder og surfer og der kommer popup`s men du trykker bare
>> ctrl+alt+del det gør du to gange.' and Active = 1ddelelse
>
> ?

Jeg synes det sker ofte at det fu..... kandu.dk laver fuckup i de indlæg
der ryger videre til usenet
Iøvrigt: Grrrrr

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 21:23

Søren C. Fischer skrev:

> Jeg synes det sker ofte at det fu..... kandu.dk laver fuckup i de
> indlæg der ryger videre til usenet

-100 From news@kandu.dk
?-100 Body: {\b@kandu.dk\b}

Dejligt med en hamster. ;)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 03-06-02 23:08

hvis du vil være fri for popup´s skal du bare downloade et program der hedder POPUP KILLER, hvis du har kazaa er det der!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 23:37

Mon, 03 Jun 2002 22:23:05 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Dejligt med en hamster. ;)

Denne tråd går vist i retning af dwet surrealistiske ...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 23:44

Peter Loumann skrev:

> Denne tråd går vist i retning af dwet surrealistiske ...

Ja, den er forlængst fløjet af sporet. Sorry.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 09:58

Madsen wrote:
> Søren C. Fischer skrev:
>
>> Jeg synes det sker ofte at det fu..... kandu.dk laver fuckup i de
>> indlæg der ryger videre til usenet
>
> -100 From news@kandu.dk
> ?-100 Body: {\b@kandu.dk\b}

Hvad er effekten af ovenstående?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 10:57

Således skrev "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Tue, 4 Jun 2002 10:58:14 +0200:

>Madsen wrote:
>> Søren C. Fischer skrev:
>>
>>> Jeg synes det sker ofte at det fu..... kandu.dk laver fuckup i de
>>> indlæg der ryger videre til usenet
>>
>> -100 From news@kandu.dk
>> ?-100 Body: {\b@kandu.dk\b}
>
>Hvad er effekten af ovenstående?

Du slipper for at se indlæg sendt fra Kandu.dk, da de får et par
hundrede minus-point i dit kill filter.

Knud
--
Np: Takahiro Matsumoto - Touch Operation

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 12:00

Søren C. Fischer skrev:

> Hvad er effekten af ovenstående?

At jeg ikke ser indlæg sendt gennem Kandu og som regel heller ikke
svarene til dem.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 12:15

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

> Søren C. Fischer skrev:
>
>> Hvad er effekten af ovenstående?
>
> At jeg ikke ser indlæg sendt gennem Kandu og som regel heller ikke
> svarene til dem.

Æv... jeg må også snart installere en så smart feature til frasortering
af unødig ævl og sporadiske onanyme fjolser

Findes der en gør-det-selv instruks til at hamster selv "henter" indlæg
fra ens udbyder news server?

Eller er det bare at læse hjælpe filen?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst indtil det modsatte er bevist
Attention MF'ere: http://ole.tange.dk/spamsag/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 12:24

Fischer & Døssing skrev:

> Findes der en gør-det-selv instruks til at hamster selv "henter"
> indlæg fra ens udbyder news server?

Min gnaver står f.eks. og suger med 30 min. mellemrum og det kan jeg
frit stille til hvad jeg ønsker.
Hvis jeg sender et indlæg med mine newsreader så sender den det selv
videre minuttet efter.

Prøv evt. at kigge følgende sider:
<http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml>
<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Bemærk at du vist nok skal have mindst version 1.3.23.150 af Hamster
for at kunne sortere på tekst i selve indlægget. Det tror jeg nok i
hvert tilfælde, men må indrømme at jeg er på absolut begynderstadiet
udi Hamsterscriptenes verden. :)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 17-06-02 14:05

Hej

Hvis det er Windows XP du har... så Download Tweak-XP der er en pop-up blokker som er effektivt.
ellers er der tweak-me eller tweak-98 men om der er pop-upblokker i dem ved jeg ikke!

Prøv http://www.tweakxp.de det er desværre en shareware men find en crack eller reg-reseter
fx på http://www.evilinside2.tk så gå ind på cracking --> search

held og lykke !!!