/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Ang. kodeord til netværk
Fra : the_XP_king
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 22-05-04 13:03

Hej!!

Jeg har siddet og set på Novells måde at styre et netværk og er faldet for den måde.... Derfor vil jeg spørge om man nogenlunde kan lave det samme bare gratis....

Sådan så en server står med alle oplysningerne og de andre pc'er på netværket " logger sig på " så hver har sin bruger og kodeord.

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-04 14:00
Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 22-05-04 16:56

Til orientering, så er den samme funktionalitet indbygget i windows servere. Men en windows server licens koster penge!!!

mvh. Per