/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fede tips ! :-)
Fra : kaptajnkaber
Vist : 289 gange
1 point
Dato : 21-05-04 18:51

De er jo helt hen i vejret

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-05-04 18:53

og ja, det er dette spørgsmål også!

Hvis du ved hvordan man steger bacon uden microovn, normal ovn, gaskomfur, grill eller bål, så kan du komme med dem her:

Kommentar
Fra : H2

Dato : 21-05-04 18:55

Udstødningen på en blå opel kadett fra 1989. Det er testet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-04 18:58

Mon ikke en primus brænder kan bruges.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-05-04 18:58

hmm, det lyder sørme lækkert, men jeg er desværre ikke den heldige indehaver af en blå opel kadett fra 1989... Kan en Trabi eller en Fiat 500 også bruges?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 18:59

hvis du har tilstrækkeligt med høj feber - så smid dem på panden - din egen altså.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-05-04 19:06

Hvad med strygejernet?? He-he

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 19:10

tag dit bacon med på sommerferie sydpå og læg det i solen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-05-04 19:12

En ledning i hver ende og 220 volt det virker ihvertilfælde med en pølse den bliver da stegt men smager brændt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-05-04 19:15

Hmm..ja Tag ind i Tivoli, prøv forlystelserne ind til du finder den med dragen. Du har medbragt en grillhanske en tallerken eller pande og bacon, (har du prøvet kalkunbacon?..ellers vil jeg bare lige anbafale det )Nå, men resten er nemt, dragen spyr ild og når du passere den i vognen holder du bare panden med baconen frem, hvis det ikke bliver stegt nok, tager du bare en tur til. Velbekommen Og rigtig god fornøjelse!
Ps. Glad for at du spørger, for jeg elsker at hjælpe.
Ps. Bevar Christiania

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-05-04 19:17

Stavekontrol:Anbefale

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-05-04 19:19

Er du den Kandubruger der arbejder på en boreplatform ude i Nordsøen og befinder du dig der nu?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-05-04 19:21

Sæt gaffatape over ventilationshullerne på PCén og læg baconen på toppen, det tager selvfølgelig lidt tid, men hvad pokkker---

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-05-04 19:26

41 fyrfadslys under en tallerken--har lige checket--det virker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 19:41

[hør] Stygejern : Et testet på et Eva (..jeg husker desværre ikke lige model og serie nr.) i kollektivet 'Sprællenborg', lidt nord for københavn. Man skal dog huske at dette bør foregå over køkkenvasken og ikke inde i stuen. Selv spejlæg kan lade sig tilberede på denne lidt alternative facon.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-04 19:47

Sol og et forstørrelsesglas! Men rens glasset for fedt engang i mellem !

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 22:50

man ku jo også vikle bacon'en omkring en håndgranat

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 22:50

nåh ja - eller hvad med at smide det på en landmine ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-04 22:51

Du glemmer vist flammekaster?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 22:58

det er sq da ikke fantasi vi mangler herinde, hva ? dejligt med et godt grin - var ellers lidt muggen her i aften, men nu er jeg i godt humør igen, takker...
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-05-04 22:58

tag din køler af din cpu og og lav en skål af staniol og nu kommer du lidt smør
på staniol og her lægger du så bacon på og nu tænder du din computer
husk at vende bacon

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 22:59

når jeg har snakket MEGET længe i telefon er både den og mit øre så varme, at bacon'en ville elske det.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-05-04 23:43

Dejligt med de bacon-tips.Det gav da lidt at snakke om på KANDU

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 22-05-04 00:06

Inden jeg går i seng vil jeg lige tjekke om, man kan lave stegte bacon-ruller på en loddekolbe ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-04 00:09

Ja da Molo! Og så sæt lige Alans psycodelic breakfast på musikanlægget! Mener der steges bacon der?

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-05-04 11:37

Jeg takker for alle de gode svar. Nogle gange bliver tonen her på kandu lidt hård, og så er det jo dejligt med lidt sjov ;-D

Jeg sidder her og overvejer, om man ikke skulle udgive en "bacon på 52 måder"-bog. Den ville da blive en best-seller! Hav en rigtig god weekend allesammen!

Vh KK