/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bundplade til brenderup trailer
Fra : Ylwen
Vist : 6291 gange
100 point
Dato : 21-05-04 18:11

Jeg er ved at renovere en ældre brenderup trailer, og skal i den forbindelse bruge en ny bundplade og sidestykker. Jeg har været i silvan for at se hvad de lå inde med, men de havde desværre ikke de formater jeg skulle bruge. De havde kun plader med tykkelsen 12 eller 21 cm og jeg skal bruge plader med tykkelsen 15.

Jeg skal bruge:
bundplade: 1350 x 2650 x 15
Lange sider: 2650 x 400 x 15 (2 stk.)
korte sider: 1350 x 400 x 15 (1 stk.)

Pladerne skal helst være med en glat og en rug side!
Hvor får jeg fat i plader med disse dimensioner?

Kommentar
Fra : irnada

Dato : 21-05-04 20:06

Kontakt Brenderup trailer på fyn på adressen: Brenderup Trailers A/S | Telefon +45 6342 2200 | Telefax +45 6342 2275 | E-mail: trailer.dk@brenderup.com eller Emmerske biler, så kan de hjælpe dig videre med reservedele eller en kontakt.. http://emmerskebiler.shopserver.dk/shopServer/index.asp
god fornøjelse
irnada

Kommentar
Fra : OR

Dato : 21-05-04 22:44

Hej Ylwen.

Kør til en rigtig tømmerhandel og køb dit bodex plade (Lognbundsplade).
Det kan være de ikke har det, men så kan de skaffe det.
Prisen er også nemmere at forhandle om der i stedet for en stor kæde som silvan (Høj pris ringe kvalitet)

Hilsen OR.