/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
danmarks største virksomheder
Fra : ting27
Vist : 4814 gange
500 point
Dato : 21-05-04 18:10

Hej. Jeg skal bruge nogler firmaer hvor jeg kan søge læreplads.
Er det nogen der vil hjælpe med at finde/lave en liste over de største virksomheder i Danmark. Det kan være ligemeget hvad firmaet laver. Jeg har bruge for ca. 1000 virksomheder. Det drejer sig om en datafagteknikkerplads, som ethvert stort firma jo har, så det kan være ligemeget hvad firmaet er for eet, og hvad de laver. Bare det er dansk og stort.
Den der kommer med flest idéer får point.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-04 18:15

Det er da bare at gå i gang med telefonbogens gule sider, eller på nettet.
Kig ind på fondsbørsens hjemmeside, der er de store drenge.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-05-04 18:45

jeg har været rundt på nettet. Jeg kunne bare ikke finde en direkte liste over de største.
Har også kigget efter virksomheder på div. jobsider, og fandt kun lidt som var relevant.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-04 19:26

Hvem siger der findes en direkte liste, du må være lidt kreativ.
Hvis du ikke kan finde nogle virksomheder, tvivler jeg på at du kan klare
et job.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-05-04 19:31

det var sødt sagt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-04 19:36

Se her, hvis du ikke har været inde på fondsbørsen. http://www.cse.dk/kf
Her danmarks største virksomheder med adresser og alle øvrige oplysninger
du kan tænkes bruge.
Kom i sving, nærmere dit ønske om en "liste" kommer du ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-04 22:59

http://borsen.presscollection.com/borsen_mag/index.html Her er en over de 500 største i 2002

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 21-05-04 23:01

Tryk på dk500 ranglisten ude til venstre!

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 22-05-04 11:29

Super!

Kommentar
Fra : koku