/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program til overvågning af alle processe~
Fra : Qualiman
Vist : 280 gange
200 point
Dato : 21-05-04 17:21

Er der nogen der har et link eller erfaring med et program der kan overvåe de processer der er gang i når Window kører - jeg ved godt at Taskmanager vise hvilke processer der er på men min maskine har det med nogle gange at køre ret højt 100% af CPU-Usage. Heraf 90-100 % konstant på processen "system" så den ville jeg gerne vide "hvad den har gang i"

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 21-05-04 18:02

Prøv dette link måske er det, du søger: http://www.edb-bixen.dk/Download/Winbar.htm

Håber det hjælper

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-04 18:03

jeg bruger dette>
http://www.coolbeans.ws/sysinfo.shtml
det skal bare indstilles rigtigt så ser det rigtig fedt ud og du kan f.eks. have
hver enkelt funktion/oplysnigs vindue/graf kørende i toppen af skærmen,eller
hvor du nu vil plaserer det,virkeligt godt proram.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-05-04 18:10

du kan have et vindue med en/bjælke Graf kørende med cpu/ram/swap/network,enkelt vis på samme tid eller et vindue med dem alle i et,hvor på skærmen du trækker den/dem hen,og det har stop ur vis du vil time dit download/oploade+ system info o.s.v

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-05-04 18:20
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 21-05-04 18:28

Det samme med WInbar

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 22-05-04 07:15

Tak for svaret Manse9933.

Det giver den tand mere info om hvad de enkelte processer "har gang I"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-05-04 07:33

vis du vil vide noget om processer og deres tilhørs forhold,så er dette et godt program
bedre end joblisten,og kan det samme og mere til>

Process Explorer v8.35

http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml
leg lidt.
selv tak
Manse9933