/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan fjerner jeg en toolbar?
Fra : jkrjk2
Vist : 850 gange
300 point
Dato : 21-05-04 12:10

Jeg har Googles toolbar installeret, som jeg gerne vil beholde

Nu er der sneget sig en ekstra ind: HOPEACE

Hvor fjerner jeg den, så den forsvinder "for altid" ?

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-05-04 12:13

Glemte at skrive at jeg har IE6
Jeannie

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 310 point
Dato : 21-05-04 12:24

Du skal hente dette program og følge anvisningen
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

Så kan du kopiere logfilen herind og hvis "arlet" er online så vil han hjælpe dig med at fixe loggen. Ellers kopierer du den ind til www.spywarefri.dk/forum så klarer de det. Du skal oprette dig som bruger, det er helt gratis.
Men du må ikke selv fjerne noget i logfilen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 12:25

Start -> Instillinger... -> Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern progammer find det og vælg [Tilføj/fjern] afslut med [Ok] og REBOOT.

Da der kan være 'snavs' indblandet bør du online scanne for Spyware/Adware på : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

..og evt. installere [Min sikkehedspakke] i menuen til venstre her : http://www.arlet.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 21-05-04 13:56

nogle gange er det nok i IE at vælge vis --> værktøjslinier --> fjerne den pågældende

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-05-04 16:02

Kom du bare med den hijackthis log, så skal vi nok på den toolbar væk "for altid"

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-05-04 19:40

Hej!
Tak for jeres hjælp.
Jeg downloadede fra http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
Jeg er ikke meget for at lægge min log-fil "til skue for alle", for den indeholder også ting som jeg vil beholde (uskyldige ting).

Derfor valgte jeg at installere de 4 anbefalede anti-spy-ting som Molekyle anbefalede fra Arlet.

Jeg søgte på navnet på det site, som også have bemægtiget sig min startside (de ting hang åbenbart sammen), og slettede alle som hittede.

Der er point til jer alle tre - til jer to andre opretter jeg et "spørgsmål"

Hilsen Jeannie

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-05-04 19:43

Tak for at lede mig på sporet.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-04 00:36

Godt du kom af med skidtet Jeannie og har fået indstalleret beskyttelsesprogrammerne. Tak for point.

//bentjuul