/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 3510i
Fra : kimnyholm
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 21-05-04 06:27

Hjælp!!!!
Jeg har forsøgt hos Debitel, men den kode duede ikke.
Mit serienummer er: 351477801274288
Telefonen er købt hos Wannasave
Jeg er abonent hos Debitel

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 21-05-04 09:51

IMEI: 351477801274288
Network Code: 23800001
Handset Type: 2
YOUR UNLOCK CODES:
#pw+735260060344167+1#
#pw+384936317251733+2#
#pw+409927636731125+3#
#pw+325836656340131+4#
#pw+489247110714341+5#
#pw+348426472626223+6#
#pw+297865725510663+7#

How to use:

Remove SIM Card and turn phone on.
Enter codes in to main screen.
You should always try code 7 and 1 first.
To get the 'p' push your '*' key 3 times, the 'w' is the '*' pushed 4 times.

Don't forget to remove SIM-card, when entering codes!
After entering unlock code phone will display:
"SIM restriction off" - when lock has been successfully removed;
"Code error" - when entered unlock code is wrong;
"Can't undo restriction" - when you've tried to enter wrong codes too many times;

You have only 5 tries to enter proper unlock codes!
After that your phone can be unlocked only via cable, unlock codes won't work anymore!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-05-04 10:25

Ellers kan du ALTID udregne gratis kode på www.helloo.dk til ALLE nokia (unt. 6230 som er på vej)
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 23-05-04 11:54
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-05-04 23:46

hmmm.... på www.helloo.dk får du koden med det samme...

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 01-06-04 00:04
Kommentar
Fra : fkp

Dato : 01-06-04 01:10
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 01-06-04 10:25

Ingen af dem kommer med koder med det samme.. den ene er ikke engang gratis...
Prøv lige at chekke www.helloo.dk som både er gratis og du får koderne med det samme...
Til 8x140844 en ellers så FED side men den er IKKE gratis. det er synd!
Til fkp en meget rodet side.. du kan godt lave det bedre og mere nemt. og der er ikke Ø i vejledning
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 01-06-04 18:05

Hej

Hermed fremsendes låsekoden til din mobiltelefon. BEMÆRK: koden er unik og virker kun på din telefon. Desuden giver jeg ingen support eller garanti for at koden virker. Anvendelse af denne kode sker udelukkende på EGET ansvar.

Først vil jeg bede dig kontrollere, at følgende oplysninger om din mobiltelefon er rigtige:
Mærke: Nokia
Model: 3510i
IMEI: 351477801274288
Telefonen er låst til: Debitel

BEMÆRK: Alle oplysninger indtastes og bruges på eget ansvar, og jeg vil anbefale dig, at læse denne vejledning grundigt igennem før du indtaster koden. Desuden bør du KUN PRØVE KODEN EN GANG, men vær sikker på at du har tastet den rigtigt ind, inden du trykker den sidste #

1) Fjern simkortet fra din mobiltelefon
2) Indtast følgende: #pw+297865725510663+7#. (Inden du indtaster den sidste # vil jeg bede dig kontrollere, at koden er indtastet rigtigt).

De specielle tegn i låsekoden indtastes således:
p: tryk på * knappen 3 gange
w: tryk på * knappen 4 gange
+: tryk på * knappen 2 gange

Displayet i din telefon vil nu vise et af følgende:
* Telefonbegrænsning ophævet. Betyder at din telefon er låst op, og alle simkort kan anvendes.
* Forkert kode. Det kan skyldes flere forskellige ting fx taste fejl under indtastning af koden, eller at IMEI nummeret eller den oplyste operatør er forkert. Venligst kontroller. Hvis din telefon ikke er låst, vil indtastning af en kode, altid give beskeden 'forkert kode', kontroller om telefonen er låst, ved at indsætte et andet simkort end det telefonen burde være låst til. Hvis telefonen er låst vil beskeden ' Indsæt korrekt simkort' blive vist. Får du efter kontrol af ovennævnte stadig beskeden 'forkert kode' fungerer koden ikke.

Bemærk : Hvis du indtaster forkert kode 5 gange vil det ikke længere være mulig at fjerne simlåsen på telefonen ved hjælp af koder. Istedet låses telefonen og der skal bruges et kabel.

-------------------------------------
Med venlig hilsen
Anders