/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Black & White?
Fra : Thomas26
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 20-05-04 21:15

Hej.
Fandt lige mit gamle Black & White spil frem og ville spille. Fik det installeret, men når jeg så vil have det igang og trykker på ikonet er det lige som om at det ikke vil komme igang. Dvs. at der kommer et vindue op og forsvinder igen. Uden at starte spillet op. Jeg køre xp med masser af prossesor kraft og ram og hukommelse. Har også spillet det for 2-3 år siden. Men da kørte jeg det vist nok under windows 2000.
Håber at der er nogle dygtige menneske der kan hjælpe mig med mit "problem"

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-04 21:27

Der er noget med at du kan højreklikke på ikonet til spillet og vælge kompalitets tilstand til feks win 2000
Mvh sune

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 20-05-04 22:05

Det kan du lige så godt opgive - det er fuldstændig UMULIGT at køre b&w under XP - tro mig! Ligesom tusindvis af andre har jeg også selv prøvet at få det til at køre under XP, men jo mere man søger på nettet efter en løsning jo mere klart står det for en at det simpelthen ikke kan lade sig gøre - ligemeget hvad. Den eneste måde du kan få det til at køre på din computer er ved at installere en ældre version af windows på og så kører med dual-boot.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-05-04 11:45

du kan købe dig en gamle bilig com inde på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk og smække win 95 ind (hvis du har den ) og bruge den til og spillle de spil som du ikke kan spille i xp

Kommentar
Fra : Thomas26

Dato : 21-05-04 12:23

Kan det virkelig være rigtigt? Er der ikke et patch ell. noget der kan gøre sådan at jeg kan spille det i xp. Det må der næsten være. Har godt nok ledt en del på google efter nogle der har samme problem som mig, og der var da også enkelte der havde samme problem med B&W og XP og de har fået løst problemet med et patch. Har så ikke lige kunne finde det patch der er blevet omtalt( Patch v.1.2)
Håber at der er flere gode idér.

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-05-04 14:36

har fundet det trorg jeg den hedder Black & White: Clan Patch men filen hedder nome del file: black_white_patch_v1_20.exe linket er her : http://files.multiplayer.it/scheda_file.php?id=10006 sig hvis det ikke er det

Kommentar
Fra : Thomas26

Dato : 21-05-04 21:03

Til Tronddk: Det er vist til noget multiplayer og noget. Det ser lidt mystisk ud. Så jeg tror ikke det dur´. Men ellers tak.
Andre gode forslag? Alt skal da næsten prøves!

Mvh. Thomas

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 200 point
Dato : 22-05-04 14:26

http://files.dailyrush.dk/modifications/ra3165sv.zip mit siste bud (det er godt nok 1.3 men det bedtyder hvel ikke noget)

Godkendelse af svar
Fra : Thomas26

Dato : 23-05-04 15:55

Tak for svaret tronddk.

Jeg kunne desværre ikke bruge noget at det du fandt, men du prøvede da.!!! Tak for hjælpe. Det ender jo nok med windows 2000 hvis jeg vil spille det igen.

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 23-05-04 20:32

der synes jeg jo så nok lige at der var andre som havde et svar der var mere korrekt - og som du alligevel endte med at bruge