/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Aarghh.. GRATIS SPIL TIL MIN NOKIA!!
Fra : DiTTe_77
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 20-05-04 19:28

Haii ;)
Jeg har en Nokia 3100. Jeg vil gerne have nogen gratis spil ned på min telefon. Jeg har skrevet ind før, men jeg forstår simpelthen ikke svarene. på : www.hotmobil.dk kan man hente gratis billeder! Man skal ikke gemme noget ned på computeren først. Kan man ikke gøre det med spil også?! Jeg kan ikke finde ud af alt det der med at uploade filer?! på www.fredrikweb.com , kunne man engang hente gratis spil ned på denne måde. men siden virker ikke ordentligt mere. Altså jeg vil gerne gå ind på en side, og så står der : Hent Bomber-man f.eks, og så står der en adresse : www.blablabla/games/bomber-man.jar måske?! og så indtaster man det på sin telefon i "gå til adresse" og så VUPTI så har man et spil! er det ikke muligt?! :)
Tak..
Hilsen Ditte.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-04 20:51

Hvad med her under javaspil???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-04 20:52
Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 20-05-04 23:20

http://www.m1.dk/?partnerid=3700 er meget nemmere.....

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 21-05-04 21:33

DET SKAL VÆRE GRATIS!

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 21-05-04 21:36

øhh.. Jeg vil gerne have nogen GRATIS JAVASPIL! SOM MAN KAN HENTE NED DIREKTE FRA telEFONen! og hvis man skal være medlem og sådan gider jeg ikke det! prøv at se : www.hotmobil.dk ! det er sådan jeg gerne vil ha at man kan hente spil! på saMme måde alTSÅ!

Kommentar
Fra : cirko

Dato : 28-05-04 19:19
Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 13-06-04 22:58

Hey Ditte. Jeg kan ikke hjælpe dig med at få den direkte fra mobilen. Jeg ligger inde med et hav af spil og ringetiner men de kræver forb. til PC så hvis du på et tidspunkt får mulighed for dette er du velkommen til at skrive så kan jeg sende dig tingene. Held og lykke med jagten.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 13-06-04 23:06

Jeg har et upload-system til wap, men har ikke selv tid til at redigere det så det kan køre.....

Det kræver webhotel der undestøtter wap samt lidt programmeringsviden