/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Jokes til hundesamlingen søges!
Fra : ticka
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 20-05-04 19:13

Måske spørgsmålet hører til under vittigheder, men måske jeg får bedre bud her. Min samling af hundejokes trænger til udbygning, så...100 point til det sjoveste indslag om hunde.

Top 13 liste over ting, som hunde gerne vil have sig frabedt:

1.   Når du giver mig skylden for dine prutter…ikke sjovt….ikke spor sjovt.
2.   Skælde mig ud fordi jeg gø´r…..JEG ER EN HUND!!
3.   At du blindt tror på, at den åndsvage kat ikke har sin næse i alting, mens du er væk. Har du ikke lagt mærke til, at din tandbørste smager lidt af kattespyt?
4.   At jeg ikke må undersøge sagerne ordentligt, når du giver mig min luftetur. Når alt kommer til alt er det vel min gåtur.
5.   Ethvert trick, som indeholder balancerende mad på min snude…….Stop det!
6.   At få skæld ud for at klø min bagdel hen ad dit gulvtæppe. Hvorfor skulle du også købe tæppe?
7.   At du hidser dig op, når jeg snuser dine gæster i skridtet. Undskyld, men jeg har ikke helt lært at mestre det dér håndtryk endnu.
8.   At du reagerer med væmmelse, når jeg slikker mig selv. Hør nu: Vi kender jo begge sandheden, du er bare jaloux.
9.   Hundedækkener. Hallo….har du lagt mærke til at jeg har pels.
10.   Enhver klipning, der involverer bugen eller ribbenene. Nu ved du, hvorfor vi bider dine ting i stykker, når du ikke er hjemme.
11.   At du samler mit lort op i haven. Er du klar over, hvor meget det sætter mig bagud i forhold til de andre?
12.   At du tager mig med til den helt store tur hos dyrlægen, og hver gang er lige overrasket over at jeg flipper helt ud, når vi skal hjem igen.
13.   At du lader som om, du kaster mit legetøj. Du narrede en hund! Det må være et stolt øjeblik for toppen af fødekæden.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-05-04 20:10

Hej Ticka.
Den var god. Den var som talt ud af min hunds mund. Desværre kan jeg ikke lige på stående fod udbygge dine hundejokes, men hvis jeg møder nogen, skal du nok få dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 20-05-04 20:13

Prøv at se på denne side
http://www.sfast.dk/vittigheder/hunde.htm

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-04 23:27

Ok du får her 10 regler for hundeejere

1. Hunden skal luftes mindst 10 gange i døgnet -

2. Hunden skal have mad ved bordet - så den ikke føler sig udenfor -

3. Hunden skal sove i "mors og fars" seng -

4. Hunden skal ligge i husets bedste stol -

5. Kødben og godbidder skal forefindes over hele huset -

6. Skæld ikke ud når den "gør" på tæpperne - den kan jo ikke nå op på toilettet -

7. Gør ikke rent i huset - det ødelægger hundens miljø -

8 Hunden skal bæres når det regner -

9. Udskift paneler, puder og tæpper med jævne mellemrum, så hunden altid har noget friskt at bide i - det er sundt for tænderne -

10. Hunden skal trimmes og klippes hver 14 dag - så den ikke bliver til grin over for andre hunde -

God week-end

Karin

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 20-05-04 23:47

Hunden skal blokkere føresædet for at styre magten.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 21-05-04 00:03

Ind ad en slagterbutik kommer en hund med en konvolut i munden. Slagteren tager den ud, og ser der ligger 2 hundredkronesedler og en bestilling på 10 stk lammekoteletter af bedste slags. "Det var pokkers". tænkte slagteren, og han pakker de 10 lammekoteletter ind og giver hunden pakken i munden. Slagteren sætter derefter et "Midlertidigt lukket"-skilt på døren og følger efter hunden. Den kommer til et fodgængerfelt, hvor den med poten trykker på tasten for grønt lys, og da dette viser sig, går den over feltet. Den stopper ved et busstoppested, hvor den kigger nøje efter busnumrene, og da det rigtige nummer ankommer, hopper den op i bussen, lægger forsigtigt lammekotelletpakken fra sig og spytter en mønt ud til chaufføren, hvorefter den tager pakken i munden igen. Slagteren ser til nærmest helt paf.Da bussen nærmer sig en klynge villahuse i en forstad, springer hunden op og trykker på STOP-tasten, og hopper ud, da bussen stopper, og slagteren følger med. Hunden drøner op ad en trappe til et hus, ringer på klokken på hoveddøren, og da der ikke sker noget, løber den op på en mur, der løber langs huset, hen til et vindue hvor den meget højt banker på ruden med poterne. Endelig går hoveddøren op, og hunden springer glad derom, men bliver højlydt overfuset af indehaveren. Slagteren kommer den til undsætning og siger til manden: "De bør under ingen omstændigheder skælde ud på hunden, for den er jo da nærmest et geni!" "Jeg skal gi' Dem geni, skal jeg", siger manden. " Nu er det fandgalemig anden gang i denne uge, at køteren glemmer at tage dørnøglen med!"

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 28-07-04 18:12

Tak for svaret k.j.k. Svært at vælge.......