/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Frontpage... hjemmeside ?
Fra : Catmoll
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 20-05-04 17:08

Jeg har færdiggjort en hjemmeside i frontpage som omfatter demens - det er ikke noget problem at få et domæne navn - men hvem skal man bruge som host...
Jeg har kikket på mange forskellige - nogle af dem understøtter ikke frontpage.. så spørgsmålet er :

nogen der kender en host der understøtter Frontpage ???
og stadig er for nybegyndere ???
det skal være nemt at uploade til "hosten" ??
på dansk ??

Håber på rigtig mange svar
Knuz Catmoll
det drejer sig om billed og lydfiler samt alm... hjemmeside stof.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-04 17:10

Du kan søge efter en host der opfylder dit behov her : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-05-04 17:13

Upload gør du nemt via Frontapage der er inddbygget upload funktion.

De fleste udbydere tilbyder understøttelse af Frontpage, men det er typisk en funktion der skal bestilles ekstra.

Jeg har selv hostet hos Nettonet.dk det fungerer upåklageligt, og ellers er der mange der taler pænt om b-one

www.nettonet.dk
www.b-one.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 17:14

Catmoll - du har vel startet med at oprette et websted på din egen comp.
Ellers får du det svært.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-05-04 17:15

www.b-one.dk understøtter Frontpage som standard

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-05-04 17:24

Emsen >>> ja jeg har lavet den i frontpage på min egen puter.. hvis det er det du mener *S*

Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-05-04 17:26

Bette >>> kikker lige lidt på linkene ... vender hurtigt tilbage

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 17:34

Jeg mener bare om du startede med: filer>ny>websted>som du lagde på di puter.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-05-04 17:37

Emesen ..........

har XP laver den i frontpage der.. og der ligger den nu ... lidt øv... for jeg vil gerne snart have den ud på nettet

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 20-05-04 17:54

Du kan jo prøve at se her, de understøtter Frontpage og er ganske billige.
http://www.unoeuro.com/order.php?type=suite&id=2

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-05-04 17:59

Du kan også her selv finde et webhotel http://www.find-webhotel.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-05-04 18:02

bentjull>> kikker lige på det også !!

Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-05-04 18:03

Hej Catmoll

Jeg har lige fulgt lidt med i tråden og kom til at tænke på, at jeg gennem min internet udbyder har serverplads til en hjemmeside.....måske du skulle undersøge om du ikke også har det?? Jeg ved ikke helt hvilke udbydere der har det, men jeg ved stofanet har

// Toupie

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 20-05-04 18:10

toupie...

øhh jeg har webspeed ... ved ikke om det går.. men holda helt op.. jeg får travlt med at finde ud af det

knuz Catmoll*

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 20-05-04 19:50

Hej Catmoll.
Jeg har selv lavet min hjemmeside i FrontPage, som er et ganske glimrende program - især til nybegyndere som mig.
Jeg har Cybercity som internet udbyder og de stiller gratis serverplads til hjemmeside til rådighed, men ikke særlig meget (jeg kan ikke huske hvor meget, for jeg bruger det ikke).
Jeg har B-One som host for min hjemmeside og de er både ok og ikke-ok. Med det mener jeg, at jeg har 125 MB serverplads, fri trafik og ubegrænset antal mail-adresser til rådighed for 9 kr. pr. mdr. - helt fint.
Det der ikke er så godt ved dem er hvis du får behov for hjælp (support) - her er de ganske utroligt langsomme. Der kan gå måneder før man får løst et problem - jeg har selv pt. et uløst problem hos dem med at få lagt noget back-up materiale tilbage på min side og det er nu næsten 2 måneder siden jeg bad dem om det......venter stadig!
Men man kan vel ikke forvente alt for 9 kr. om måneden - så hvis du tror at du tit vil få brug for hjælp fra din host, skal du nok være parat til at betale lidt mere. Er du derimod ligeglad med support, kan jeg godt anbefale B-One.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 21-05-04 17:17

Lige hjemvendt fra arbejde...
nu glæder mig meget til at surfe lidt rundt i alle linkene...

Tusinde takker for svarene. alle sammen.. det har virkeligt givet mig noget at arbejde med i weekenden.....

vender tilbage søndag, med resultatet.. og accepteret svar..
Knuz CatMoll*
Til Lexi... tror nu nok jeg får brug for lidt proff. hjælp mht. upload af hjemmesite... så vælger nok en lidt dyrer løsning,
jeg er ikke "nørd" bare smadder interesseret i at få den hjemmeside op og kører.
havde en overgang overvejet at få en proff. til at gører det for mig... men nu må vi se

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 17:34

Catmoll -> Du skal da ikke sætte en deadline for accepten af kommentarene til dit spørgsmål (..med mindre du skal ud at rejse på langfart ...eller noget.). Du lukker spørgsmålet, når du synes du har fået et brugbart svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-05-04 09:02

Molokyle>> OK... jeg skal ikke rejse på langfart ( gid jeg skulle, trænger til ferie )

jeg mente bare at jeg ville finde en løsning her i weekenden og så lukke

Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-05-04 09:18

Til Bentjuul >>> har du nogen erfaring med supporten i unoeuro ?? de understøtter frontpage og er rimelige billige..

Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-05-04 09:21

Jeg har lige et lille tillægs spørgsmål

i domænenavne har jeg søgt på www.demens.dk denne er optaget..
Nogen der har forslag til hvad den så kan hedde ??
jeg tænkte på Dementia.dk eller demens-sygdomme.dk
kom med lidt forslag der kunne trække mennesker med interesse i demens ind på siden ..
Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-04 09:26

Catmoll -> Jeg kom lige til at tænke : Hvis du finder et gratis eller meget billigt site, så tjek lige om du overhovedet må up-loade lyd filer. Mange gratis sites tillader ikke dette, da de er bange for der bliver lagt ulovligt kopierede filer ind.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-04 09:36

demens-info.dk eller demens-ramt.dk måske ? Hvis du har tænkt dig med tiden at udvide emneorådet på siden, skulle du måske vælge et mindre specifikt navn.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-05-04 10:03

Molokyle >>> du er jo genial, jeg har ikke tænkt mig at udvide da det udelukkende skal være en site om demens.

så demens-info.dk er jo perfekt. og så er den ledig. ( endnu )

det med uploading af lyd filer er lidt sværer da jeg ikke ved om der findes et andet udtryk for lydfiler ...eller de forkorter det med bogstaver.. og i såfald hvilke??

Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-04 10:17

Genial ??? ..så så, små slag !

Forkortelser for lyd filer : *.au, *.wav, *.m3u og *.mp3.
Det samme gælder iøvrigt video filer : *.mpeg, *.wmv, *.mov, *.asf og *.avi

Jeg har kun nævnt de mest almindelige formater. Du kan iøvrigt se en oversigt over alle fil suffix her : http://whatis.techtarget.com/fileFormatA/0,289933,sid9,00.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-04 12:02

Jeg bruger selv Dothost, du kan se her http://www.dothost.dk/webhoteller.php
det er et meget stabilt sted og med frontpageunderstøttelse koster det 10 kr. pr. md. + moms for 300 MB.

Jeg har ingen erfaring med Unoeuro, men syntes at de så interessante ud.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-04 13:23

Demens-info.dk lyder ikke så tosset.
Emesen.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 22-05-04 14:13

emesen............. demens-info.dk er KØBT... Jubiiii... nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg uploader til den

det bliver sjovt at prøve...

Knuz Catmoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-04 14:58

Så må vi holde øje med din side.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 29-05-04 08:49

Knokler med denne og finder nu ud af at alle kan kopierer siten.

Hvordan laver jeg copyRight på min hjemmeside..? det er mest fordi der bliver lagt billeder ind. ?? en der har et godt svar.. ??

KnuZ Catmoll ( stadig ondt i halsen )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-05-04 10:48

Du kan gøre det besværligt - men ikke umuligt.
I foretrukne ses der stadig "Ny side 1" og her kan du se hvorfor.
Dette er toppen af din side:
Kode
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Ny side 1</title>
</head>

Hvis du har din index.htm åben
vis den i html (fanen for neden)
her kan du rette din tittel til noget mere sigende
Titlen og filnavnet behøver ikke at være det samme.
men titlen er det som vises.
Emesen.
Måske skulle du tænke på at bruge CSS (typografiark) som vil gøre dine sider
nemmere at håndtere - men det kan vi komme til senere.
http://www.hirsenet.dk kan du se hvad jeg mener med CSS hvor farver og skrift
ligger samlet et andet sted.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 29-05-04 11:07

heiiis Emsesen.... jeg har lige forsøgt... kan du se om det har virket ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-05-04 12:12

Ja - nu står der Demens.dk
Så nu ved man hvad det foretrukne link handler om.
Emesen.
Når du vil se om en ændring vises - så tryk lige opdater, for ellers er det
den "gamle" side som vises.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 29-05-04 13:02

shit... nu lik det lige så godt... - nu er den væk igen . føler mig total

men tak for hjælpen emsesen, du har jo styr på den slags. Skal det gøres med alle siderne eller er det bare forsiden ??

Catmoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-05-04 15:05

Kun forsiden index.htm
De andre har hver sin titel.
Emesen.
Der hvor din hjemmeside ligger på din egen computer.
Marker hele mappen med din hjemmeside>kopier>sæt ind>
Nu har du en kopi som hedder "kopi af din hjemmesidenavn"..........så har du en reserve
hvis det går galt.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-05-04 16:31

[code]
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>ny_side_1.htm</title>
</head>

<body background="bgstar.gif" link="#FF00FF" bgproperties="fixed" bgcolor="#800000">
[code]
Måske er det din måde, du retter i hjemme siderne på - så du ikke har styr på
hvad der er sidste nyt, når du oploader.
Emesen.
Prøv at se her: http://www.hirsenet.dk/demens.htm
Det kan godt være lidt tricky i starten, men når først du lige finder ud af
hvordan FP arbejder og har det grundlæggende på plads ........så kører det.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 29-05-04 21:29

Ihhhh guder... ............. emsesen... jeg er KUN et menneske.. uden viden om ht..( et eller andet ! )... jeg skal NOK prøve --- ,men ha' ikke store forventninger.. jeg er kun en kvinde ( der har mere forstand på demens end hjemmesider )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-05-04 23:16

Jeg har for sjov leget lidt med din hjemmeside.
Alle kan hente hvad du har liggende - så det gjorde jeg.
Sådan ser lidt oprydning ud.
http://www.hirsenet.dk/demens2.htm
her er din side.
http://www.hirsenet.dk/demensinfodk.htm
Jeg kan ikke vise din stjernehimmel, for så skal jeg ha' for meget med på min hjemmeside. Jeg går ud fra at du ville ha' den hvide tekst som rulletekst.
Emesen.
Bliv nu ikke forskrækket - der er ingen som kan røre din hjemmeside - men alle kan se hvad du har.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-04 23:52

Catmoll -> Om du vil det eller ej ? ...kommer du ikke uden om : http://html.dk

...hvis du ikke gider gå så langt; er der altid : http://www.kandu.dk/dk/kurser/html/htmlkursus.asp

I tag'et : <title> ... </title> i din <head> ... </head> på diverse sider, bør du skrive et sigende navn, der beskiver indholdet af siden. Dette navn vil blive vist øverst i browserens titel-linje. (Det blå felt øverst!)

Du kan også få en tekst til at vise en tekst nederst i vinduet's grå status-linje, men dét venter vi lige med...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 30-05-04 08:17

Emessen >>der blev jeg sgi lidt bange... hvordan kan du hvad min forside over hos dig ??? din

du skriver at ale kan se hvad jeg har ... kan de se hvad der ligger på min puter ??

Molokyle ...>> jeg kan da godt se at jeg skal gennem et html kursus jeg kikkede lige ind og det ser da ikke SÅ svært ud..
men er det ikke netop det som frontpage gør, at ændre det til html ?? det med title skal jeg gøre det på alle siderne ?? jeg vil gerne have noget i nederste vindue, men forsinkger det ikke sidefremvisningen for dem der har en langsom forbindelse
Catmoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 30-05-04 09:08

Jeg har rettet disse ny_side1_htm'er... YES... så kommer der et 100000 point spørgsmål... ( har forresten ikke så mange men lægger gerne oveni.!

LYD.. ?? jeg har en sang på en CD. der skal ind på siden ( se nærmere til ) ..det er digtet "sunget" af Pia Raug.

skal den ikke laves om til noget mp3 eller sådan noget .?? lige nu fylder den ca 5 MB ..
Håber forresten i har en fortrinelig pinse og har set solen danse

Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-04 10:42

Catmoll -> Det med 'sangen' kan jeg ikke anbefale : Du kommer i konflikt med loven om ophavsret : http://www.ytringsfrihed.dk/love/ophavsretsloven.shtml

..med mindre du får lov af Pia Roug til at bruge den.

Du skal da ikke rutte med pointene; 200 point er da mér end rigeligt

Hvis du converterer en fil til *.mp3 fylder den mindre end når den ligger i CD format, så JA man konverterer den.

Lyd på siden kan man få hved at kalde Mediaplayer fra siden :

[code]
<OBJECT ID="myMediaPlayer" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" width="0" height="0">
<PARAM NAME="AudioStream" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoSize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="1">
<PARAM NAME="AnimationAtStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowScan" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowChangeDisplaySize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoRewind" VALUE="1">
<PARAM NAME="Balance" VALUE="0">
<PARAM NAME="BaseURL" VALUE="">
<PARAM NAME="BufferingTime" VALUE="5">
<PARAM NAME="CaptioningID" VALUE="">
<PARAM NAME="ClickToPlay" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CursorType" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CurrentPosition" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CurrentMarker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="DefaultFrame" VALUE="">
<PARAM NAME="DisplayBackColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplayForeColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplayMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplaySize" VALUE="0">
<PARAM NAME="Enabled" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableContextMenu" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnablePositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableFullScreenControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Filename" VALUE="MIN_SANG.MP3"> // Her indsætter du din lyd-fil Catmoll
<PARAM NAME="InvokeURLs" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Language" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Mute" VALUE="0">
<PARAM NAME="PlayCount" VALUE="1">
<PARAM NAME="PreviewMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="Rate" VALUE="1">
<PARAM NAME="SAMILang" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIStyle" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIFileName" VALUE="">
<PARAM NAME="SelectionStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SelectionEnd" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendOpenStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendWarningEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendErrorEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendKeyboardEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendMouseClickEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendMouseMoveEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowCaptioning" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowAudioControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowDisplay" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowGotoBar" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowPositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="TransparentAtStart" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderWidth" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorder3D" VALUE="0">
<PARAM NAME="Volume" VALUE="100">
<PARAM NAME="WindowlessVideo" VALUE="0">
</OBJECT>
[code]

..og solene danser først i morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-05-04 11:07

Ja - FrontPage laver HTML koder (men til tider skal de rettes lidt)
Ja - nu vises den rigtigt i foretrukne.

NEJ NEJ NEJ - Ingen kan komme ind på din computer eller hjemmesideserveren.

Men hele din hjemmeside og undermapper kan man godt kopiere fra hjemmesideserveren.
Det var FP selv som importerede din hjemmeside.

Glem alt om point.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-04 11:29

Her er lidt om CODA afgiften :

Citat
Beskyttelsens indhold:

Ophavsret giver ophavsmanden eneret til:
At fremstille eksemplarer af værket
Sprede eksemplarer til almenheden
Ophavsrettens 2 ben.

Det betyder også, at man ikke kan stille sig op på Strøget og spille et Bruce Springsteen nummer, og at fitness-centre skal betale coda-afgift til kunstnerne for at spille deres musik i fitness-centret.

Må man så slet ikke noget?

Undtagelser til eneretten:

Undtagelser til eksemplarfremstillingsretten

U1: Nødvendige eksemplarer: OHL §36, stk. 1, 1 Nødvendig kopi = installationen
U2: Kopiering til RAM - ellers ville internettet ikke kunne fungere §12?
U3: Back-up: OHL §36, stk. 1, 2 Sikkerhedseksemplarer
U4: Nødvendige ændringer (fejlretning o.l.)
U5: Dekompilering – reverse engineering OHL §37 – gælder på edb-området. For at skabe interoperabilitet; man skal kende et andet programs grænseflade, for at kunne lave et program, der kan arbejde sammen med dem. Dette er vedtaget for at undgå monopol. Et eksempel på produkter, der har ‘låst’ for interoperabilitet er spillekonsoller, Atari vs. Nintendo, Th. Riis s. 30-31.
§37 gælder kun i de tilfælde, hvor man vil sikre interoperabilitet. Hvis man har adgang til kildekoden på anden vis, må man ikke dekompilere.

Nu: Det er ulovligt at bryde en kopispærring. Det er ikke ulovligt at kopiere. De tekniske kopispærringer er ikke ret avancerede, så flere har haft problemer med at afspille CD’erne. Det er en væsentlig køberetlig mangel, der giver en lov til at anvende de gældende køberetlige misligholdelsesbeføjelser. Det er ikke ulovligt, at være i besiddelse af noget, der kan bryde kopispærringen.

Undtagelser til spredningsretten

Konsumptions (OHL §19): Man har ret til at videresælge det fysiske eksemplar man har købt. Downloadede programmer og licenser må ikke videresælges.

Altså ; selvom du får lov af Pia Roug, skal du betale coda afgift hver gang en bruger besøger din side og dette kan hurtigt blive en større udskrivning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 30-05-04 17:02

emsesen... fedt... troede lige at min puter var "åben" for alle ... ( sveder )
ØV................. nu ville jeg ellers lige have lyd på siten... men jeg kan da god se at jeg bliver ruineret ...

hmm.. må finde på noget andet.

Molo... >>> nope... solen dansede i morges ... du er for sent på den *GG*

Godkendelse af svar
Fra : Catmoll

Dato : 10-06-04 17:06

Tak for svaret bentjuul.
som du kan se BentJull.. så har jeg benyttet mig af dit link.. fået webhotel og domæne navn... det er bare skøøønt
Jeg er godt i gang men ikke ½ færdig endnu.. men det skrider fremad..

tusinde takker til Molo også!!!

Knuz og velkommen i den dementes verden
Cathrine

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 17:35

Jaøh.. , såø gig di dærsøns påæng-ænæøhh.. min næsøeh fåerbi-i !!!

Det var da godt, du fik et svar du ku' bruge Catmoll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 17:41

Cathrine............mine gamle øjne kan næsten ikke læse hvad der står i
"hvem er jeg" den sorte skrift på den mørke røde baggrund er svær.
Emesen (med svage øjne).

Ellers er den blevet flot.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 18:30

emesen & Catmool -> Man kan ændre tekst størrelse på siden ( ..hvis ikke man ser så godt ) ved at vælge browserens menu : Vis tekststørrelse ..eller ved at holde CRTL nede og benytte en Whell-mouse's rulle, for at gøre tekst større eller mindre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 10-06-04 18:43

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL...... tror at Emeessens øjne trænger til briller ...

Molo... din næse har virkeligt også hjulpet. samt MSn'ens fif... men jeg kan jo ikke dele disse point op ???

Knuuuuuzer i dejlige mennekser
CatMoll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-04 19:58

OK - NU SER DET GODT NOK UD. (selv uden læselampe)
Jeg har da briller, både solbriller, kørebriller, læsebriller, svejsebriller og slibebriller.
Men det er nu mest for at se godt ud, i den store verden.
Så har jeg også nogle dobbeltbriller, som min kone har givet mig - fordi jeg også tit er lidt snæversynet.
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-06-04 20:13

Selv tak Catmoll, spændende at følge din side.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-06-04 20:20

Jeg ska' dælme ikke have no'en af emsens eller juul's skod-point !!!

Iøvrigt virker 'tricket' IKKE hér på Kandu.dk, som jeg ofte har pointeret !

Catmoll -> ...men du ka' da få lidt 'købe' point af mig

Vær's go' </MOLOKYLE>