/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer skifter selv sider...
Fra : spock28
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 03-06-02 15:04

Når jeg har mange browser-vinduer åbent i IE6, skiftes der automatisk mellem de forskellige åbne sider, når en af siderne bliver opdateret... Dette er ret irriterende, da den ignorerer, at jeg er ved at skrive noget i det ene vindue (fx ved chat). Hvordan slår jeg dette fra???

Accepteret svar
Fra : Gensmann

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-02 15:20

Controlpanel -> Internet Properties-> Advanced -> Reuse windows for launching shortcuts

Slå denne fra og problemet burde være løst

Mvh
Oscar Eg Gensmann

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 03-06-02 15:39

Nope - det hjalp ikke noget, desværre...

Kommentar
Fra : Gensmann

Dato : 03-06-02 15:48

Så er det formodentlig fordi chatten/applikationen er bygget med nogle objekt ID'er som gør at den bruger de forkerte vinduer og dermed ikke er meningen at den skal være åben i flere vinduer ad gange.

Hvis det ikke er det så er jeg ikke helt klar over hvad de problem er ud fra den beskrivelse. Måske du kunne beskrive det lidt anderledes?

Mvh
Oscar Eg Gensmann

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 03-06-02 16:04

Det er ikke kun ved chat...! Problemet er, at når den har fundet/opdateret en side i et andet vindue, så skifter den automatisk til denne side...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 08:24

"spock28" <spock28.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:2KJK8.17224$N46.716655@news010.worldonline.dk...

> Når jeg har mange browser-vinduer åbent i IE6, skiftes der automatisk
> mellem de forskellige åbne sider, når en af siderne bliver opdateret...
> Dette er ret irriterende, da den ignorerer, at jeg er ved at skrive
> noget i det ene vindue (fx ved chat). Hvordan slår jeg dette fra???

Det kan gøres sådan her:
http://www.winguides.com/registry/display.php/540/
Lav den med "foregroundflashcount"

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.