/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Roborovski hamster unger til salg
Fra : dittekvist
Vist : 1807 gange
50 point
Dato : 20-05-04 15:17

Som nogen sikkert kan huske fik jeg for nogen tid siden to meget dejlige HAN Roborovski hamstre. Nu har det vist sig at den ene er en hun og det er der forløbigt kommet først 6 og nu igen 5 dejlige unger ud af.
Jeg vil helst ikke give dem ti ldyrehandleren da han ikke rigtigt vil give mig noget til gengæld. Så hvis du vil have en eller kender en der vil have en så kontakt mig endelig. Dyrehandleren tager 128 kr stk. for dem, jeg tager 50 kr pr. stk.

De dejlige dyr kan ses på www.dittekvist.dk

Og du kan skrive til ditte@dittekvist.dk hvis du gerne vil kontakte mig

På forhånd tak
mvh Ditte

Kommentar
Fra : binky

Dato : 20-05-04 17:21

Hej dittekvist
Du er nok nødt til at bruge dyrehandleren, for ellers har du lige pludseligt mange hamstere. Jeg ved ikke, om de yngler som tamrotter; det har jeg haft. Jeg startede med to, der skulle være hunner, og i løbet af 3 mdr. havde jeg 22 rotter. Jeg fik så det hele aflivet ved dyrlægen. Du skal nok se lidt kynisk på det, for der er ikke det store marked for hamstere, nu det bliver sommer. Du har forhåbentlig skilt forældrene ad, medmindre du ønsker flere hamstere. Jeg vil lige indskyde, at marsvineunger og hamsterunger hos mange dyrehandlere bliver brugt til slangefoder. Går det galt, og du ikke kan komme af med ungerne, så gå til dyrlægen, det koster ikke så meget, når det er unger.
Jeg håber, du finder en løsning, inden du får for mange unger, for hamstere skal ikke være gamle, før de er kønsmodne.
mvh
binky

Kommentar
Fra : katja130

Dato : 26-07-04 20:24

Hej det kan godt være jeg vil købe en, men den skal kunne gå sammen med en anden han..

knus

Kommentar
Fra : awina

Dato : 14-02-05 09:31

Har i hamstere så gå herind http://forum.ddhe.dk/

Kommentar
Fra : airair

Dato : 09-08-05 14:04

er interesseret i at købe en han hvis du da stadig har en tilbage? Har selv en han som gerne vil have selvskab.

Kommentar
Fra : airair

Dato : 09-08-05 14:04

er interesseret i at købe en han hvis du da stadig har en tilbage? Har selv en han som gerne vil have selvskab.

Kommentar
Fra : airair

Dato : 09-08-05 14:04

er interesseret i at købe en han hvis du da stadig har en tilbage? Har selv en han som gerne vil have selvskab.

Kommentar
Fra : airair

Dato : 09-08-05 14:04

er interesseret i at købe en han hvis du da stadig har en tilbage? Har selv en han som gerne vil have selvskab.

Kommentar
Fra : airair

Dato : 09-08-05 14:05

er interesseret i at købe en han hvis du da stadig har en tilbage? Har selv en han som gerne vil have selvskab.