/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HVEm er han?!
Fra : Mr.Stock
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 03-06-02 14:04

Det jeg ved om ham: Han har lysthår til skuldrene, han har tit omvendt kasket på, han har laveet en sang om sin søn/en dreng, han ligner lidt Kurt Curbain, han er tynd, han har lavet en video med en pige, hvor han bliver smidt ud af bilen af hende også går han på vejen og tilsidst smider han hendes bilnøgler ud i skoven, han har sunget en sang med fred durst til Mtv music awards.

Hjæp mig.. hvad hedder han?!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 13:33

> Hjæp mig.. hvad hedder han?!

Jeg tror det er Kid Rock. Det baserer jeg mest på hans hår, og det med Fred
Durst.

Simon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 14:34

"Simon Hiort-Lorenzen" <bulk@_SPAMBLOCK_hilo.dk> skrev i
news:adfnl7$ivg$1@sunsite.dk:

>> Hjæp mig.. hvad hedder han?!
>
> Jeg tror det er Kid Rock. Det baserer jeg mest på hans hår, og det med Fred
> Durst.
>
> Simon
>

nope.. Kender godt sangen hvor han smider bilnøgler (cool nok) og det er
Puddle of Mud og forsangeren hedder Wes Scantlin

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 14:36

> Det jeg ved om ham: Han har lysthår til skuldrene, han har tit omvendt
> kasket på, han har laveet en sang om sin søn/en dreng, han ligner lidt
> Kurt Curbain, han er tynd, han har lavet en video med en pige, hvor han
> bliver smidt ud af bilen af hende også går han på vejen og tilsidst
> smider han hendes bilnøgler ud i skoven, han har sunget en sang med fred
> durst til Mtv music awards.
>
> Hjæp mig.. hvad hedder han?!
>
Det må være forsangeren fra Puddle of Mudd du tænker på. Han hedder Wesley
Reid Scantlin.

/lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 16:03

> nope.. Kender godt sangen hvor han smider bilnøgler (cool nok) og det er
> Puddle of Mud og forsangeren hedder Wes Scantlin

Ok. Men lavede Kid Rock en eller anden ting med Fred Durst til et eller
andet MTV show?

Simon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 23:16

"Simon Hiort-Lorenzen" <bulk@_SPAMBLOCK_hilo.dk> skrev i en meddelelse
news:adg0ee$ov$1@sunsite.dk...
>
> > nope.. Kender godt sangen hvor han smider bilnøgler (cool nok) og det er
> > Puddle of Mud og forsangeren hedder Wes Scantlin
>
> Ok. Men lavede Kid Rock en eller anden ting med Fred Durst til et eller
> andet MTV show?

Nej, det var selvsamme Wes Scantlin. Den anden guitarist med den
12-strengede var Jimmy Page som du måske kender fra Led Zeppelin. De
spillede "Thank You" af Led Zeppelin. Den fortolkning suttede rimelig meget
røv IMHO. Puddle of Mudd blev som den første signet til Fred Dursts ny
label. Om det så er en kompliment skal jeg ikke kunne udtale mig om...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 18:22

Hejsa

Ingen tvivl. Det er sangeren Wes Scantlin fra bandet "Puddle Of Mudd".
(Det er vist mest på håret han ligner Kurt Cobain
Sangen hvor han har drengen med i videoen, er den der hedder "Blurry".
Sangen hvor han smider kvindens bilnøgler væk i videoen, hedder
"Control", og begge sange er at finde på Puddle Of Mudd's debut-plade,
ved navn "Come Clean".

Den skulle kunne fås overalt... Ellers kan du ihvertfald finde den på de
forskellige net-musikbutikker....

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : FuBUpride

Dato : 24-06-02 17:06

Det er sangeren Wes Scantlin fra bandet "Puddle Of Mudd".

Kommentar
Fra : Jimmi1245

Dato : 19-08-02 12:07

Svaret indgår tidligere. I 2001 står Fred Durst på scenen sammen med guitaristen Jimmy Page, og synger "Thank You" >> Live to the audience <<.