/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bordopladere til Nokia 6510
Fra : Signepigen81
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 20-05-04 15:03

Hejsa,
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe bordopladere til Nokia 6510?
Engang havde de inde på Telmores hjemmeside, men de har ikke flere og får ikke ikke flere hjem på lager. Så har jeg kigget på MyTrendyPhone.dk men der kan jeg heller ikke se nogen - i hvert fald ikke til Nokia 6510.
Er der nogen der kan hjælpe??
Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-05-04 15:08

www.mobilkompagniet.dk

Jeg kan se de har dem i sortiment, men om de r på lager er jo svært at sige

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 20-05-04 15:09
Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 18:36

Tak for svaret Better_Performance.
Nu måtte jeg hellere få accepteret svaret - havde bare ikke tænkt videre over det. Men du skal da have dine point for den præcise adresse til svaret på mit spørgsmål.