/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Højtaler i varerumet på en gulplade bil ~
Fra : Bragesvej
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 20-05-04 13:50

Jeg har ladet mig fortælle at man ikke må have højtaler monteret i sit varerum på sin varevogn ,kan det passe?

Højtalerene er toyota bilen er en toyota fra 93

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 20-05-04 13:51

Det er noget sludder. Det du IKKE må i en gulplade bil er at benytte varerummet til personbefordring, du må smide alle de højttalere i du vil

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-05-04 14:30

Ja, al den musik du lige har lyst til .. dog undtagen et "symfoni orkester"
/PG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-04 14:57

Bare du spiller god musik når bilen er til syn,
så hjælper det til en godkendelse.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-05-04 15:02

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 21-05-04 22:38

Ja kør du ned til Told&skat med din bil når du har sat højtaler i.. Så får du lige et dunk i hovdet med afgifthammeren. Det er et vare rum og der er ikke betalt afgift af det så der må ikke være noget det omme. Andet end vare og værktøj osv.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-05-04 07:51

Øhee..det forstår jeg ikke helt, de er sat i fra starten (Toyota Højtalere) ?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-05-04 07:53

Men jeg tror nu ikke det er noget synshallen siger noget til