/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Glas revnet - Nokia 6510...
Fra : rkl
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 20-05-04 13:06

Glaspladen på min nokia 6510 er revnet. Hvor kan jeg købe en ny glasplade - Den følger så vidt jeg ved ikke med hvis man køber et alm. cover? Det må være betydeligt billigere selv at sætte den i...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 20-05-04 13:13

Følger glaspladen med i et cover som dette?
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=657

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 20-05-04 13:53

Jeg har en Nokia 6510, og jeg har også et ekstra cover - og ja, når man køber et nyt cover følger skærmen også med. Original coveret koster 200 kr. Og jeg har faktisk ikke set andre covere end original til lige netop denne model.
Du kan prøve at kigge i alle telebutikker såsom TDC og i musikbutikker. De har som regel også en lille teleafd. Synes bare ikke at jeg rigtig har set så meget fokus/omtale på denne model. Men det er en god telefon. Jeg har haft min i 1.5 år og den virker stadig optimalt!
Håber du kan bruge dette svar - ellers må du jo bare spørge igen *s*
Hilsen Signe

Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-04 23:00

Hvis du mener glaspladen inde "under" coveret er det displayet der er revnet. Dette kan sagtens købes seperat hos www.telecare.dk og det kan coveret for den sags skyld også.

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 09-11-06 21:56

Tak for svaret Rastafari.