/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pioneer DCS-515 Trådløs surround
Fra : gusmusen20
Vist : 489 gange
220 point
Dato : 20-05-04 08:36

Jeg håber I kan hjælpe mig hurtigt!

Jeg skal anskaffe mig et surroundanlæg til stuen der både kan spille musik og supplere mine film. Det skal være diskret (helst uden alt for mange væghøjtalere der skal føres ledninger til) og endeligt skal kvaliteten være god. Utopi - måske

Derfor har jeg overvejet at investere i dette trådløse surroundanlæg:

http://www.pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=3749&taxonomy_id=62-100
http://www.tradestore.dk/product.asp?product=2905&page=1

Er der nogen der har nogle kommentarer/anbefalinger til dette anlæg?!? Ser det okay ud til mine behov?

Jeg ved godt at svaret på mit spørgsmål for mange vil være - tag ned og hør det og den dit eget indtryk Men vil I ikke prøve alligevel og se om de forskellige specs. ser gode ud?

Mvh Allan

Kommentar
Fra : gusmusen20

Dato : 20-05-04 09:43

Tillægsspørgsmål:

Hvis man fx. køber anlægget i UK vil der da være problemer med stik og lignende. Hvis det er tilfældet, hvad kan man da gøre? Adapter, omformer, lign.?

Kommentar
Fra : gusmusen20

Dato : 20-05-04 09:53

..Og sidste spørgsmpl ang. UK.
Der står at den er regionfree - hvilket vel må betyde at den sagtens kan læse danske DVD/CD?

Kommentar
Fra : Rohan

Dato : 24-05-04 19:54

Yep det gør det - den vil kunne læse alle dvd'er.

Kommentar
Fra : Rohan

Dato : 24-05-04 19:54

Yep det gør det - den vil kunne læse alle dvd'er.

Kommentar
Fra : Rohan

Dato : 24-05-04 19:54

Yep det gør det - den vil kunne læse alle dvd'er.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 220 point
Dato : 25-05-04 13:12

Jeg synes specs ser gode ud og dækker egentligt det behov du efterlyser! Det er muligt at du skal have en adapter til elstikket,og den skal du nok osse købe i UK, men volt/hertz er det samme i UK som i Danmark. Med hensyn til regionsfri, så betyder det jo at den i teorien skulle kunne afspille dvd'er fra alle regioner. Har ikke hørt der er problemer med region 2 som Europa tilhører, men har læst på nettet, at der kan være problemer med visse typer region 1 DVD'er hvis man har en regionsfri!

Kommentar
Fra : metallica16

Dato : 26-05-04 10:32

Det ser da fint nok ud. og det ser også ud til at kunne dække dine behov.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 15:55

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Godkendelse af svar
Fra : gusmusen20

Dato : 30-05-04 16:29

Tak for svaret tedd.