/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Godt restaurant i Roskilde
Fra : bv32
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 19-05-04 21:59

Vi er en 10 stykker der skal ud og spise i Roskilde. Er der nogen der kan anbefale et godt, billigt, hyggeligt, måske lidt anderledes restaurant i Roskilde?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 19-05-04 22:24

Du spiser fantastisk på prinsen, og så er der tårnet de er verdens berømt for deres mad. Du ved godt det store vandtårn du kan se det fra købenshavnsvej og der er en fantastisk udsigt
Hilsen Robert

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-04 22:35

Du kan eventuelt se denne tråd, der er flere anbefalinger.

http://www.kandu.dk/dk/spg/39496

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : bv32

Dato : 20-05-04 00:22

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : krebsen

Dato : 20-05-04 07:51

Hejsa
Jeg kender en lille hyggelig restaurant nede bag glaspusteriet . jeg kan desværre ikke huske adressen. Kan kun anbefale den. Prøv restuarant i Roskilde på www.google.dk.
Held og lykke.
Krebsen