/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Blaupunkt RNS 149
Fra : jepseeberg
Vist : 269 gange
140 point
Dato : 19-05-04 19:23

Har fundet en brugt RNS 149 med gammelt kort og ville lige vide om den virker ok hvis man sætter et nyt kort i den det gamle kort er fra 2001 er den så noget værd???????????????????????
Kan den stadig opdateres og hvor kan man købe billige kort til DK og Evt tyskland østrig elller brændt CD.rom

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 21-05-04 12:10

Jeg mener altså en opdatering og ikke en ulovlig CD er der nogen der ved om den stadig er ok eller har prøvet den
Kan den sættes i en Sharan