/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ER JEG FO UNG
Fra : bamse55
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 02-06-02 22:49

hej jeg er 13 og jeg har en aprilla rs50 og den går 125-130 på toppen mange af mine venner synes det er sygt mine forældre hved godt jeg har den og jeg må gerne køre på offenlig vej men de hved ikke den er tunet; har jeg et proplem skal jeg stoppe eller hvad?...

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 02-06-02 23:06

hvis den kører så meget som du siger syntes jeg du skal stoppe inden det går helt galt men der er min mening
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 03-06-02 00:16

Hej

Jeg tror nok selv du ved at dine venner har ret. Sæt din Aprilla i garagen og vent du med at køre på den indtil du er gammel nok. Dine Forældre siger du gerne må køre på offentlig vej,--tjaaa,---men hvad tror du Politiet vil sige ??
Dine Forældre og du selv ved jo godt at man skal være 15 År før man kan tage knallertkort,--ikke !!!!! Mon dine Forældre også vil påtage sig at betale de/den bøde du risikerer at få ?? Mon dine Forældre vil være lykkelige hvis Politiet en dag skulle banke på døren for at overbringe den besked at de har mistet deres Søn i en Knallertullykke ??
Nej,---i dette henseende bliver du åbenbart nød til at være mere fornuftig end dine Forældre lyder til at være,---lad du Aprillaen stå og se frem til den dag du bliver 15 År og kan tage kortet,---Er det en aftale ????????????????????

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-02 22:16

du skal lige vide.. at det det er sindsygt at vide hvor hurtig din computer
er.. det har meget at sige

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> wrote in message
news:8svK8.14604$N46.678687@news010.worldonline.dk...
> hej jeg er 13 og jeg har en aprilla rs50 og den går 125-130 på toppen
> mange af mine venner synes det er sygt mine forældre hved godt jeg har
> den og jeg må gerne køre på offenlig vej men de hved ikke den er tunet;
> har jeg et proplem skal jeg stoppe eller hvad?... hvad der kan være galt?
>
> Min computer består af:
>
> P4 - 2.0 GHz
> 256 MB DDR RAM
> 80 GB Harddisk
> nVIDIA GeForce4 460MX (Tror jeg nok den hedder)
> Windows XP Home Edition
>
> Og ja, jeg opdaterer jævnlig via Windows Update.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : janesol

Dato : 03-06-02 00:24

Kære ven.
Når man er 13 år er man bestemt ikke stor nok til overhovedet at køre på en knallert på offentlig vej. Jeg har selv en dreng på samme alder og ved at det ikke er altid at en på den alder har hjernen med i sine handlinger.Men du siger at dine forældre godt ved at du kører på den. Spørg dem lige om de ved hvad ansvar er?.
Den vigtigste opgave for os forældre er jo at få vores børn til at trives og blive gamle, ikke miste ved ligegyldighed.

MVH

Janesol.

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 03-06-02 00:29

Hej!!
Jeg er tilbøjelig til at give PARKENSS ret, lad knallerten stå ind til du bliver 15år, jeg har selv en søn på 15år som skal igang med sit knallertkort nu, han ligger og kører på en Hot 50 som er tunet en smule, men når han kører så er det høst med 40km/t,(jeg har tjekket ham uden han ved det) og med 15år har jeg trods alt lidt mere tiltro til at de unge ved hvordan de skal færdes i trafikken. Tænk hvis du skulle komme til at køre et mindre barn ned, så er det pludselig dine forældre der står med ansvaret, jeg ville lade den stå indtil jeg var færdig med knallertkortet....
Hilsen Japse.

Accepteret svar
Fra : NRGGuy

Modtaget 50 point
Dato : 03-06-02 00:31

Lad knallerten stå, og gå' ud og ta' en kold pils!!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-02 23:06

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> wrote in message
news:8svK8.14604$N46.678687@news010.worldonline.dk...
> hej jeg er 13 og jeg har en aprilla rs50 og den går 125-130 på toppen

*GGG* ja ja, hvis den kære 125-130, så ligger min MZ 251 100Heste på
baghjulet.

> har jeg et proplem skal jeg stoppe eller hvad?... hvad der kan være galt?

Ja, de blå piller skal du nok stoppe med... spørg efter de røde hos din
lokale dealer... de virker meget bedre, og så vil dine 30km/t virke som
næste 200km/t i stedet for de 130km/t du bilder dig ind lige nu.

> Min computer består af:
>
> P4 - 2.0 GHz

ja ja, der står 2 GHz, og du tror virkelig det går stærkt, det er det
samme som at sige din puk går 130.

> 256 MB DDR RAM

Kun tåber bruger ikke Rambus.

> Og ja, jeg opdaterer jævnlig via Windows Update.

Få dig et liv.

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

kan du ?

BH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 med 100hypper på baghjulet når der er sniffet nok.
Suzuki GT-380 mere stabil end en HD.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 00:57

> *GGG* ja ja, hvis den kære 125-130, så ligger min MZ 251 100Heste på
> baghjulet.

Nu er det jo ikke fordi der skal SÅ forfærdeligt meget til at få en RS 50 op
på 125 - 130km/t.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 07:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3cfab0ae$0$74249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > *GGG* ja ja, hvis den kære 125-130, så ligger min MZ 251 100Heste på
> > baghjulet.
>
> Nu er det jo ikke fordi der skal SÅ forfærdeligt meget til at få en RS 50
op
> på 125 - 130km/t.

Målt med hvad ??? speedometeret som sider på den ??? for de viser typisk
30-40% for meget når de køre mere end hva de er bygget til....

En lille 2 takter som er tunet, lyder og virker som om den køre stærkere
end den gør... og stadig er der ikke nogen som kan køre de hastigheder når
der er andre som skal måle det efter, det sker altid en dag de køre alene,
og så kommer den faste undskyldning "Det ku i sidste uge, men den har ikke
gået så godt siden"

Men tilbudet er der stadig, kom forbi Albertslund, og prøv om i kan
smutte fra MZ'en... den mangler 3 gear, så nu burde i ha en change... top =
130km/t i godt vejr

VH
Lars Molnit

>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-02 12:16

Øhh.......... Jo!

Og min Bedste hedder Grethe.
Hun er 72 år..(det blev hun i går)
Hun bor i et 89 m2 stort hus...
og så har hun en hund... Blacki (tror jeg nok den hedder)
!!

Nej..... hvor fanden vil du hen med det???
Det giver da ingen mening og skrive om din puter inde i
dk.fritid.knallert....

--
Mvh.
Morten
miniholm@hotmail.com
Medlem af TNKD.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 13:20

en RSer kan nemt rende 130 kmt no problemo
min gamle classic kunne 130kmt og den er langsommere som RSeren ...

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:adf173$j8u$1@news.cybercity.dk...
>
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
> news:3cfab0ae$0$74249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > *GGG* ja ja, hvis den kære 125-130, så ligger min MZ 251 100Heste

> > > baghjulet.
> >
> > Nu er det jo ikke fordi der skal SÅ forfærdeligt meget til at få en RS
> op
> > på 125 - 130km/t.
>
> Målt med hvad ??? speedometeret som sider på den ??? for de viser
typisk
> 30-40% for meget når de køre mere end hva de er bygget til....
>
> En lille 2 takter som er tunet, lyder og virker som om den køre
stærkere
> end den gør... og stadig er der ikke nogen som kan køre de hastigheder når
> der er andre som skal måle det efter, det sker altid en dag de køre alene,
> og så kommer den faste undskyldning "Det ku i sidste uge, men den har ikke
> gået så godt siden"
>
> Men tilbudet er der stadig, kom forbi Albertslund, og prøv om i kan
> smutte fra MZ'en... den mangler 3 gear, så nu burde i ha en change... top
=
> 130km/t i godt vejr
>
> VH
> Lars Molnit
>
> >
> > --
> >
> > - RpR
> > MopedGallery.com - More addictive than heroine
> > http://www.MopedGallery.com
> > ICQ: 19284098
> > "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> > --
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 13:53

"Elbarto" <elbarto@it.dk> skrev i en meddelelse
news:adfmja$1kc9$1@news.cybercity.dk...
> en RSer kan nemt rende 130 kmt no problemo
> min gamle classic kunne 130kmt og den er langsommere som RSeren ...
>

Hej NG

Kender Moller, Kender RS50...

En standart RS50, med standart cyl, og begrænsningen fjernet render hvis du
er heldig omkring 95kmt.

130 kan nåes på en RS50, men meget mere er ikke rigtigt muligt. Med de
normale tun komponenter, som cyl, udst. og karbu.

Og selvom den kan køre 130 på toppen, tro på at en MZ251 tager den som ingen
ting på vejen derop.

Havde tidligere en TDR125 (tager RS125 i lyskryds ræs pga lidt lavere
gearing) Den matcher MZ251éren meget godt i topfart og acc. den havde 31 hk,
og vejer 110 kg.

Konklusion:
En RS50 kan godt køre 130, hvis den tunes
En MZ251 er MEGET hurtigere
Og ham der startede denne tråd er et kvaj

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 15:03

> En RS50 kan godt køre 130, hvis den tunes

Fint, bare det jeg ville ha' banket fast..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 15:13

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:8svK8.14604$N46.678687@news010.worldonline.dk...
> hej jeg er 13 og jeg har en aprilla rs50 og den går 125-130 på toppen
> mange af mine venner synes det er sygt mine forældre hved godt jeg har
> den og jeg må gerne køre på offenlig vej men de hved ikke den er tunet;
> har jeg et proplem skal jeg stoppe eller hvad?... hvad der kan være galt?

:-/ 13år... så har du ikke en gang fået hår på den endnu! Du burde nok lade
den stå, til du bliver gammel nok. Sælg den nu og køb en nyere når du _må_
køre på den. Det kan da godt være at dine venner synes at _det_ er sygt at
den rende ~130 (wanna-bee)km/t på toppen, men jeg synes nu bare at _du_ er
syg når du kører rundt på den... du har da helt sikkert ikke forstærket
bremserne, vel?

> Min computer består af:
>
> P4 - 2.0 GHz

Ja ja... giv mig en XP2100, så siger jeg "Vi ses ved målstregen... jeg
holder kaffen varm til dig"

> 256 MB DDR RAM

Tjae... at føde en P4 med DDR-ram er vel det samme som at hive det ene
tændrør af (bil)motoren... den kører altså ikke så stærkt som den kan....
Sælg knallerten og køb noget ordentligt!

> 80 GB Harddisk

Det er vel minimum nu om dage...?

> nVIDIA GeForce4 460MX (Tror jeg nok den hedder)

HE!... Du har nok lidt penge tilbage fra salget af knallerten...køb et bedre
grafikkort...

> Windows XP Home Edition

Sikkert ikke original... mm du har købt hele lortet samlet.?

> Og ja, jeg opdaterer jævnlig via Windows Update.

Okay... fedt nok! Du er vist en professor af en slags.... skal jeg lige
flette en hat af papir til dig så?

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/

De vil sikkert ikke kendes ved dig!

> "Vejen til en hurtig løsning"

Nåh...?!?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 16:19

Ja du vare fo´ ung.
Du jo ingengang tale helt 100 danks enu

P-4 Northwood 2.6 GHz
512 MB SD
50 GB
Geforce II
Windows 2000
Bruger IKKE Windows update, men modtager en Rollup-CD fra Microsoft ind i
mellem.

Men hvad har din spand med denne tråd at gøre?

Haha-ha-haaaaa
Denne her tråd er bare for grineren :)

Mere.. Meeeeere

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 16:43

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:adg1av$293s$1@news.cybercity.dk...
> Ja du vare fo´ ung.
> Du jo ingengang tale helt 100 danks enu
>
> P-4 Northwood 2.6 GHz
> 512 MB SD
> 50 GB
> Geforce II
> Windows 2000

Athlon 1200 MHz på Asus A7A266
256 MB DDR
2X40 GB
1X9 GB Scsi
Zip 100
Geforce II
Win 2K + Win ME + Mandrake Linux 8,0

> Bruger IKKE Windows update, men modtager en Rollup-CD fra Microsoft ind i
> mellem.

Bruger både MSWU og Technet CD'erene
>
> Men hvad har din spand med denne tråd at gøre?

Tja.. jeg vil oz være med!
hehe, lidt for OT
>
> Haha-ha-haaaaa
> Denne her tråd er bare for grineren :)

:))))
>
> Mere.. Meeeeere
>

hehe... jeg vil oz blære mig lidt! =)
> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/
>

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 03-06-02 18:55

13 ja Hmmm jeg selv er 15 og køre knaller jeg er faktis lige her for ca. 2 timer siden kørt sammen med em bil i¨kke fedt!!!

jeg syntes godt en dreng på 13 kan få lov til at frase rundt på de små stiger fx. på en honda mellody der køre lovligt

det er sygt at man skal være 16 for at køre når man er 16 gider man ikke køre på knallert der vil man til at have bil!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 18:24

Øh,,

jeg har selv en 386 sx 25 mhz,, og den styrer for vildt,,, jeg installerer
jævnligt DOS 5.0 på den

den har hele 8 mb ram og en 105 mb hd,,,

og min puch maxi racer derudaf med 25 kmt.

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:0bMK8.60$3V5.2339@news.get2net.dk...
>
> "Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:adg1av$293s$1@news.cybercity.dk...
> > Ja du vare fo´ ung.
> > Du jo ingengang tale helt 100 danks enu
> >
> > P-4 Northwood 2.6 GHz
> > 512 MB SD
> > 50 GB
> > Geforce II
> > Windows 2000
>
> Athlon 1200 MHz på Asus A7A266
> 256 MB DDR
> 2X40 GB
> 1X9 GB Scsi
> Zip 100
> Geforce II
> Win 2K + Win ME + Mandrake Linux 8,0
>
> > Bruger IKKE Windows update, men modtager en Rollup-CD fra Microsoft ind
i
> > mellem.
>
> Bruger både MSWU og Technet CD'erene
> >
> > Men hvad har din spand med denne tråd at gøre?
>
> Tja.. jeg vil oz være med!
> hehe, lidt for OT
> >
> > Haha-ha-haaaaa
> > Denne her tråd er bare for grineren :)
>
> :))))
> >
> > Mere.. Meeeeere
> >
>
> hehe... jeg vil oz blære mig lidt! =)
> > --
> > Mvh.... Tim Sørensen
> > http://www.dondata.dk/
> >
>
> --
> Michael Frederiksen
> Honda SFX - MC wannabie
> ICQ: 121663556
> Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 18:36

"Bluesman" <absolute@norespect.com> wrote in message
news:3cfba615$0$8978$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Øh,,
>
> jeg har selv en 386 sx 25 mhz,, og den styrer for vildt,,,

Du er syg... sådan en hurtig fætter kan man komme til skade med :)

jeg installerer
> jævnligt DOS 5.0 på den

Aaaarrrrrgggg...jeg kan kun finde ud af windoze, så du må godt nok være
dygtig.

>
> den har hele 8 mb ram og en 105 mb hd,,,
>
> og min puch maxi racer derudaf med 25 kmt.

hmmm, er du gammel nok til den ???

BH
Lars Molnit aka Moller
Som har en MZ som ikke køre så godt for tiden, men i sidste uge lagde
den mindst 100 hypper på baghjulet.

P.S. Dette er skrevet på en Duron 600, med windows XP, og kun 99% Mac
software på.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 18:54

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3cfb7709$0$47952$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > En RS50 kan godt køre 130, hvis den tunes
>
> Fint, bare det jeg ville ha' banket fast..

Ja, men det er IKKE nemt... og den er IKKE stabil... og den skal både ha
vind, bakke, og det hele for at gøre det + en masse tålmodighed.

Jeg ved skam godt at der kan fås meget ud af en 50ccm 2 takter... især
Suzuki's RK 50 fra 1967 havde en top på 175km/t og med sine 50cc på 2 cyll.
vandkølet lagde den 17,5 hypper ....

men men men, den havde 14 gear til at få den op der, og effecten lå
mellem 17500 og 18000 omdr. og der er ikke nogen nuller for meget.

Det som der menes her, er at :

1. Det at speedometeret viser det, er ikke det samme som der er.
2. Blir det målt ordentligt efter (montering af cykel computer, ikke
bare fordi en ven så på sit spedometer ved siden af) så viser det sig at de
ikke kørte det de trode, men nok nærmere 80-90 stykker.

3. Hvis der for en gangs skyld er en som har den oppe på 130km/t så
er det kun i et øjeblik, pga. de rette forhold, osv... og når der er vidner
som skal se det kommer undskyldningen "Den ku i sidste uge, men går ik så
godt lige nu"

4. Hvis der er en som har som kan køre med den hastighed, og holde
den, og nå op på den inden han skal dreje/ stoppe for rødt.... så håber jeg
satme at han samtidig med at bremser, stell, affjedring osv.. er bygget om
til at klare det, og at vedkommende har MC tøj, samt ordentlig hjelm. og kom
ikke og sig at det er samme stell og bremser som er på RS50, som der sider
på RS125 osv... for det er det IKKE, der er enorm forskel.

5. Til sidst er man syg nok i bolden, så er udfordringen der
stadig... min MZ mod en knallert, så skal jeg nok springe 3 gear over, samt
lade være med at gå op i 5 gear :) så daler min top til 105-110..

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 2 takter med 1 cyll..
Suzuki GT-380 2 takter med 3 cyll...
>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 18:41

> Ja, men det er IKKE nemt... og den er IKKE stabil... og den skal både
ha
> vind, bakke, og det hele for at gøre det + en masse tålmodighed.

Så er du analfabet til en motor.
En god 70cc cylinder som f.eks Top Performances 49,5mm, Gianelli potte, 21mm
karburator og en passende stor gearing, så skal den skam nok komme deropaf.
Vil gætte på at ydelsen ligger på ca. 14 - 15hk på baghjulet med det grej,
det skulle da gerne være nok til 130km/t på en vindstille dag.
Min GPR 50 R havde selv 12,26hk på baghjulet og gik 118km/t, og det var med
standardgearingen.

> 1. Det at speedometeret viser det, er ikke det samme som der er.

Det er jeg skam godt klar over, det man har Sigma'en til.

> 2. Blir det målt ordentligt efter (montering af cykel computer,
ikke
> bare fordi en ven så på sit spedometer ved siden af) så viser det sig at
de
> ikke kørte det de trode, men nok nærmere 80-90 stykker.

Tjah, en RS 50 render efter afdrosling ca. 80 - 85km/t, en Derbi GPR 50 R
ca. 90 - 95km/t, og min Area 51 gik nydelige 90km/t med afdrosling og anden
potte.

> 4. Hvis der er en som har som kan køre med den hastighed, og holde
> den, og nå op på den inden han skal dreje/ stoppe for rødt.... så håber
jeg
> satme at han samtidig med at bremser, stell, affjedring osv.. er bygget om
> til at klare det, og at vedkommende har MC tøj, samt ordentlig hjelm. og
kom
> ikke og sig at det er samme stell og bremser som er på RS50, som der sider
> på RS125 osv... for det er det IKKE, der er enorm forskel.

Det er så rigtigt, men der fås skam bedre bremser og klodser end de
originale. At der så næsten ikke er nogen der tænker så langt som til at
bruge penge på det er så noget andet.

> 5. Til sidst er man syg nok i bolden, så er udfordringen der
> stadig... min MZ mod en knallert, så skal jeg nok springe 3 gear over,
samt
> lade være med at gå op i 5 gear :) så daler min top til 105-110..

Jamen hvis du vil holde den på max 105 - 110km/t og har lyst til at dukke op
på Als engang, så skal jeg da gerne troppe op med Area'en =)
Den render på en god dag måske 105km/t, så det er vel meget fair.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-06-02 12:19

> Min GPR 50 R havde selv 12,26hk på baghjulet og gik 118km/t, og det var
med
> standardgearingen.

bare et spørgsmål, nu det er så let at få den op på 130km/t, hvorfor
kørte den så kun 118km/t ???

> > 5. Til sidst er man syg nok i bolden, så er udfordringen der
> > stadig... min MZ mod en knallert, så skal jeg nok springe 3 gear over,
> samt
> > lade være med at gå op i 5 gear :) så daler min top til 105-110..
>
> Jamen hvis du vil holde den på max 105 - 110km/t og har lyst til at dukke
op
> på Als engang, så skal jeg da gerne troppe op med Area'en =)

Hvor i H... ligger Als ????

> Den render på en god dag måske 105km/t, så det er vel meget fair.

Jamen jamen, det er jo så let at få den til 130km/t .... så hvorfor
tager den så kun 105km/t og enda på en go dag kun :)

VH
Lars Molnit

> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"

P.S. kommentar til dit lille slogan :

"4-strokes Sound perfect, 2-strokes Smells baaad"

Og nu da det lyder til der er en her som kan sit 2-takt stof, så burde
du vel også ku sige hvor i H... jeg for den 2-takts olie der lugter af
jordbær :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-06-02 19:00

> bare et spørgsmål, nu det er så let at få den op på 130km/t, hvorfor
> kørte den så kun 118km/t ???

Fordi importøren ikke kunne opdrive et større kædehjul til mig end det den
var født med, ellers havde den skam også gjort det =)

> Hvor i H... ligger Als ????

Hva' satan, følger du ikke med i kristendomstimerne? Als er en Ø!

> Jamen jamen, det er jo så let at få den til 130km/t .... så hvorfor
> tager den så kun 105km/t og enda på en go dag kun :)

Vi snakkede RS 50, ikke min Area =)
Målet er også 130km/t med Area'en, det er dog ikke helt så lige til.
Potielten står den helt stille på grund af et ødelagt gevind ved den
inderste halvdel af det bagerste remtræk. Med lidt held har jeg en ny med
posten fredag.
Men ellers så skulle en 30% højere gearing nok kunne klare sagen, så kommer
der bare sjove ting som vindmodstand osv ind i billedet.

> "4-strokes Sound perfect, 2-strokes Smells baaad"
>
> Og nu da det lyder til der er en her som kan sit 2-takt stof, så burde
> du vel også ku sige hvor i H... jeg for den 2-takts olie der lugter af
> jordbær :)

Jeg elsker lugten af en 2-takter om morgenen =)
Ved ikke hvor du finder den med jorbær, men min lugter af grillkylling..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Dannyboy

Dato : 05-06-02 20:49

Slap lige af ikk........

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-02 22:37

> Du er syg... sådan en hurtig fætter kan man komme til skade med :)

Muhah, hvaså med min 286'er... *muhaha*

> Aaaarrrrrgggg...jeg kan kun finde ud af windoze, så du må godt nok
være
> dygtig.

En rigtig mand kan stadig programmere med EDIT

> P.S. Dette er skrevet på en Duron 600, med windows XP, og kun 99% Mac
> software på.

Ov for søren, det var den computer.

AthlonXP1800 (1.53 GHz) @ 1.68 GHz
ECS K7S5A
Silent Viking
256 mb ram
40 gb MEGET lydsvag Maxtor harddisk
6.4 gb MEGET støjende Maxtor harddisk
Noget DVD, samt CD-brænder.
Windows XP pro DK, med licens, opdaterer selvf. med Windåse update :)

//Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-02 23:44

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cfe51b7$0$47916$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvor i H... ligger Als ????
>
> Hva' satan, følger du ikke med i kristendomstimerne? Als er en Ø!

Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften..... Kristendomstimerne og
Als.. hvor er sammenhængen?

ps: Havde der står i Als, havde det været i en by nær Øster Hurup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 17:50

> P-4 Northwood 2.6 GHz
> 512 MB SD
Hvorfor har du skudt din P-4 i knæskallen ved at putte SD-RAM i den ? :P
> 50 GB
> Geforce II
> Windows 2000
> Bruger IKKE Windows update, men modtager en Rollup-CD fra Microsoft ind i
> mellem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-06-02 21:19

> Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften..... Kristendomstimerne og
> Als.. hvor er sammenhængen?

Der er ingen =)

> ps: Havde der står i Als, havde det været i en by nær Øster Hurup

Yes, der er både byen i Nordjylland og øen i Sønderjylland.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 09:46

> :-/ 13år... så har du ikke en gang fået hår på den endnu!

På den!? Jeg har kun fået udenom og jeg er 21, novra! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-06-02 21:37

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:adg1av$293s$1@news.cybercity.dk...
> Ja du vare fo´ ung.
> Du jo ingengang tale helt 100 danks enu
>
> P-4 Northwood 2.6 GHz
> 512 MB SD
> 50 GB
> Geforce II
> Windows 2000
> Bruger IKKE Windows update, men modtager en Rollup-CD fra Microsoft ind i
> mellem.
>
> Men hvad har din spand med denne tråd at gøre?
>
> Haha-ha-haaaaa
> Denne her tråd er bare for grineren :)
>
> Mere.. Meeeeere
>
> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/
>

Hvad er det nu man plejer at sige om folk der fører sig frem med store
biler, dyrt tøj og bundløs pengepung - er det ikke et
eller andet med størrelsen af en eller anden kropsdel ?

Morten