/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Overnatning i Cannes
Fra : Annika_Madsen
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 19-05-04 14:04

Er der nogen som kender et billigt sted at overnatte i Cannes. Jeg har søgt på Cannes' egen hjemmeside, men synes ikke rigtig, jeg kan finde noget.
Annika

Accepteret svar
Fra : eltigro

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-04 14:31

det er dyrt at overnatte i Cannes. Hvorfor finder I ikke et sted i Nice, derfra er det nemt at komme til Cannes. Her kan anbefales en ferielejlighed hvis det er for en uge. Søg på nettet.

Hvis det skal være Cannes så tjek.
http://www.travels-web.com/hotel/france-cannes.shtml
Der er da et Ibis, og de plejer at være til at betale.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-05-04 16:46

Der er et par åbne spørgsmål i det du skriver. Billigt er relativt. Hvornår er særdeles væsenligt i betragtning af sæsonen. Hvad søger du, feriebolig eller hotel. Prøv lige at komme lidt nærmere ind på det, så skal du få nogle forslag.

Kommentar
Fra : makim

Dato : 19-05-04 18:44

Du kan prøve at se på hjemmesiden www.rejsefeber.dk
det er gratis og du behøver intet log-in. Bare find cannes oppe i destinasioner, og se under hoteller.

Godkendelse af svar
Fra : Annika_Madsen

Dato : 24-05-04 08:11

Tak for svaret eltigro.