/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Webergrill - maling til at rep. bule i l~
Fra : Bolino
Vist : 2919 gange
200 point
Dato : 19-05-04 12:19

Vi har desværre fået en lille bule i låget på vores Webergrill, og der er røget lidt emalje af. Der er begyndende rust, og jeg skal have lavet det nu, men hvad skal man bruge så det lukker og arbejder nogenlunde sammen med emaljen?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-04 12:43

Et gæt kan være "brændeovns-maling"!!!!!!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-04 13:19

Glem alt om reparation, det bliver aldrig som det originale, desværre.
Alle former for reparationer (der er billigere) end en ny grill, må anses som at være spildte penge.
Husk når du køber virkelig kvalitet, så pas på det. Det er ikke det samme som at købe en grill til Kr. 300,00
da er skaden ikke så stor.

Beklager meget, at det var nok ikke det svar du ønskede.

MVH

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-05-04 21:30

Kunne det måske være samme behandling, som man giver en bil, når den ruster?

Bare en idé.

MVH
Camillasmoster

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 20-05-04 08:41

Har lige snakket med en "WEBER-MAND". Han siger du kan få noget varmefast reparationsemalje (1200 °C) i den forretning hvor du har købt Weberen.

Det er altid bedre end ikke at gøre noget......

Godkendelse af svar
Fra : Bolino

Dato : 20-05-04 14:39

Tak for svaret 3773, du må da gerne lige få navnet på malingen, for så er jeg på vej hen for at købe det

Bolino

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-04 15:28

Har spurgt, han kunne ikke huske hvad det hed. Men spørg i butikken. Det skulle findes både på dåse og på spray.

Held og lykke med weberen!.