/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Til nullerbullerpige
Fra : viskinge
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 18-05-04 12:01

Hej nullerbullerpige.
Du har fuldstændigt ret. Mit tips var en ren provokation. Der er ved at være langt, mellem nogle gode tips. Mange af dem er logik for perlehøns, lige som det jeg skrev.
Jeg har skrevet nogle virkelige seriøse tips, og fået Ca. halvdelen af de point, jeg fik for at skrive den, med katten der skider.

MVH

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-04 12:32

Ja, der kan være langt mellem de tips vi syntes der er gode, men din provokation gør det bestemt ikke bedre. Ligeledes er det ødelæggende for tips, at skrive til en bruger i tips. Der er en kategori der hedder "Smalltalk" og her kan man komme af med alle sine udgydelser om andre hvis man har de lyster.
Men husk, de tips som vi syntes er elendige, kan være gode for andre - men lad være med at ødelægge kategorien tips bevidst.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-04 13:17

Ja jeg giver bentjuul helt ret.
Men jeg vil også give dig ret i det der med pointene... Jeg forstår sgu ikke altid dem som bedømmer tips'ne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-04 14:15

Dumme tips var det.
http://www.kandu.dk/dk/tip/7979

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 14:17

Ja, man kan godt få den tanke, at tips bliver bedømt kun for at "score" de 10 point.
Eller at de bliver bedømt ud fra hvem der har skrevet tippet, og om det er en bruger man sympatiserer med eller ej..! (desværre)

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-05-04 14:43

Ja såden tror jeg også det er, desværre. Personligt synes jeg også at det er for lidt at det kun er 5 personer der bedømmer ens tips.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-04 15:00

Altså nuller, du indrømmer hermed at du skriver dumme tips for at få points.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 15:15

Nej Teil, det indrømmer nullerbullerpige ikke. Kan du ikke læse
Hun er enig med mig i (tror jeg) at folk der BEDØMMER et tip "måske" kun gør det for at få de 10 point som bedømmelsen giver, eller at du/jeg bedømmer udfra HVEM der har skrevet tippet, i stedet for at se på hvor godt/dårligt tippet i virkeligheden er.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-05-04 15:25

Ja creamygirl har ret (tak creamy). Jeg er enig med hende...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 15:32

Tjah! Hvis man nedlagde rubrikken sidste 25 tips, og kun lod folk der abonnerede på katagorien bedømme katagoriens tips, så tror jeg man ville få en mere retfærdig vurdering. Som det er nu kan alle og enhver bedømme tips indenfor f.eks katte eller andet hardware!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 15:49

..og nu til noget helt andet end tip :

nullerbullerpige -> Jeg synes nu; du skylder en forklaring her : http://kandu.dk/dk/spg/40627

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 15:51

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 15:59

God pointe Tedd. Det burde du foreslå Kandu
Som det er nu virker det ikke optimalt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 16:23

Hej hov... tedd -> Dén har du snuppet fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 16:38

Sikkert Molo

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-04 09:08

Tak for svaret nullerbullerpige.