/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billig creme UDEN parfume, som IKKE fedt~
Fra : Ana17
Vist : 1350 gange
50 point
Dato : 18-05-04 10:30

Er der nogle der kender sådan en???
Den skal, meget gerne, kunne købes i Føtex eller Bilka da det er lettest for mig...

Den må, som sagt, ikke indeholde parfume da jeg ikke kan tåle dette, og den må ikke fedte.. ellers skal den bare give huden fugt og holde den sund...

Håber i kan hjælpe...
Knus og fortsat god dag til alle

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 18-05-04 10:42

hej ana17
er det en ansigtscreme eller bodylotion du søger ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-04 10:46

Jeg bruger Carbamid, som er uden parfume. Den jeg bruger køber jeg på apoteket. Den kan også købes hos Matas, men jeg foretrækker apotekets. Prisen er ca. 30,- kr for 200 ml. Du kan også prøve Neutral, som sælges i de fleste supermarkeder. Men jeg vil anbefale Carbamid fra apoteket.

mvh ans

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 18-05-04 10:49

hey athen..

Hov - ja, det burde jeg nok have skrevet

Det er en ansigtscreme....

Knuz

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 18-05-04 11:15

kender ikke noget til det men er selv intereseret da jeg har en sart ansigtshud og ben,

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-04 11:18

hej igen
min ex-svigermor brugte DECUBAL (også fra Apoteket). Hun kan heller ikke tåle parfume og diverse "stærke" cremer.
ellers er der jo Aloe-Vera, TeaTree Oil (antiseptisk lotion), men om du kan få dem i Bilka eller Føtex er jeg ikke klar over. I både Bilka og Føtex kan du jo også altid spørge. Men ellers vil jeg nok som Ans foreslå Apoteket (eller Matas.) og husk: en creme kan altså også blive FOR billig.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 18-05-04 17:18

Hej der

Hvorfor ikke lave sin egen creme..

Så er man da helt på det rene med hva' der er i

Min kone har med held lavet gode cremer til hendes sarte hud.

Ingredienserne fås på :www.urtegaarden.dk

Ellers hvis det ska' være købecreme så:Weleda eller Dr.Hauschka fås i helsekost forretninger

mvh michael

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 21-09-04 12:49

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 10-01-05 18:10

tak