/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sløvt
Fra : calista
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 18-05-04 09:48

Hvor kører kandu dog bare laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt her til formiddag!!
Andre sider, ingen problemer.
I den tid det tog at loade denne stil et spørgsmål's side, nåede jeg at:
1: støvsuge stue, entre, køkken og to børneværelser.
2: ryge en halv smøg og genfylde kaffekoppen.

Hvad sker der for kandu??
Hvornår kommer de længe ventede updates på siden??

cali

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-04 09:55

hej calista
jeg tror KanDu sover Tornerosesøvn dvs. i de næste 100 år, for der sker jo absolut intet - jeg var også længe om at komme ind på dit spørgsmål. Updates - har de jo lovet længe - tror du nogensinde de kommer ??? Jeg tvivler efterhånden. Men ja - så kan vi jo lige få klaret vasketøjet og opvasken sålænge.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-05-04 09:56

Den passer da fint til mit tempo Kandu updates ??? jeg tror det har været en joke.
Ellers må vi blot vvvvvvvvvvveeeeeeennnnnnnnttttttttteeeeeeeee vvvvviiiiiddere.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-05-04 10:00

Det ville nu være rart, hvis kandu- teamet gad smide en kommentar herind!!
For de følger vel med i deres egne fora?!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 18-05-04 10:02

næh - de sover jo !!!
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-05-04 10:09

Det tog mig aaaalt for lang tid, bare at komme til at læse kommentarer! Med to fejlsider! Kontakt os på bla bla hvis det sker igen.. Jo tak, det tror jeg, jeg vil gøre :p

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-05-04 10:18

Sløøøøøøøøøøøøøøøøøvt herfra.......

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-05-04 11:51

Lidt trist, at det er så store problemer med kandu. Mange gange kan slet ikke komme ind, og hvis jeg ligger en kommentar, til et spørgsmål, går det ikke igennem.
Sørgeligt at det går sådan, med et virkeliget godt forum.

MVH

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-04 14:54

Rart at høre, at det ikke er mig/min pc, der er noget i vejen med!!!

Let r.... KANDU - kandu det?

Camillasmoster

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-05-04 15:03

Tror i også på nisser?

Kandu-drengene (m/k) har vist endnu ikke redet den dag de har sadlet. Se eksempelvis vores ven Ram's surfen rundt i ny og næ. Total inkonsekvens, må man vist sige. Ikke at jeg personligt har noget mod Ram, men MAN siger et og gør det alligevel ikke, alternativt væsentlig for sent. Ligeledes synes jeg at kunne erindre at man havde lovet totalmodernisering af kandu for lææææææænge lææææææææænge siden.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 18-05-04 15:31

jaahh - dejligt at vide at nisser virkelig er til og julemanden med for den sags skyld !!! det kan da virkelig redde min jul - for før får KanDu vel ikke gjort noget ved diverse problemer !
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-04 15:59

Og julen varer lige til påske - men hvilken påske???

Camillasmoster

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-04 16:51

Jeg tror alle de kattetips, meget geniale, sløver kandu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-04 16:57

Det er jeres computere - her ræser det afsted.........altså undtagen Kandu.
Måske bliver de spammet.
Emesen.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 18-05-04 17:35

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 18-05-04 20:32

Puha, jeg troede det var min PC det var galt med. Alle andre sider.... går fint.... Men kandu derimod...... Gab.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-05-04 08:32

Vi venter stadig på en lillebitte kommentar fra kandu- teamet...

Lader derfor tråden stå i dag med

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-04 08:45

Ahhh, DU tror på nisser Calista! Hvornår har kandu nogensinde reagreret på en tråd???? Det er da vist sket, men det er dæleme længe siden!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-05-04 10:23

Jada, jeg tror også på julemanden, tandfeen og påskeharen!! Og på at babyer kommer med storken!!

Nej, vel?? Men man har da lov at håbe!!

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 24-05-04 14:01

Tak for svaret ahtn.
Ingen kommentar fra Kandu....
*suk*
og stadigt semi- sløvt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-04 14:30

Jeg vil bare lige tilføje, at jeg sendte en mail til KANDU.dk i sidste uge.

I dag modtog jeg en mail med, at det er i orden nu.

Jeg synes også, at jeg kan mærke forskel.

Det var bare det, jeg ville sige - hej..

Camillasmoster

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 25-05-04 09:13

hej calista
det var da så lidt, og jo mere en kommentar end et svar. Og hvis vi bevarer vores barnetro sker der MÅSKE noget...!
mvh ahtn.