/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
LORTE PC
Fra : frederikshavn
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 17-05-04 23:48

har kæmpe problemer men min maskine
1:når den har læst windows ind,bliver den ved med at stå og tænke,den røde lampe lyser konstant.
2 når jeg bruger p2p pgr.bruger de 100% af min cpu
3 min cpu bliver varm ca.58 grader,når den bare står,bundkortet er 49 grader,har 1 indsugnings blæser,og 2 til at suge ud
har lige formateret,med det hjælper ikke på nogle af problemerne,har xp pro sp1
cpu er en AMD ATHLON(tm)XP 2500+
bundkortet er et MSI ver.2.0 G52-M6590XD-KT6 Delta Series

Er der nogen der kan hjælpe mig med overstående problemer,Har ikke virus eller spyware

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 17-05-04 23:58

kig på joblisten og se, hvilke programmer der er i gang

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 18-05-04 00:11

det er kun emule og taskmgr.exe der kører,og det er her for nylig at den er begyndt at skabe sig,kan der være fejl på bundkortet eller cpu

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 18-05-04 00:11

www.eksperten.dk

Den bruger jeg også hvis der er noget med pc der ikke virker.
KOmmer svar med det samme, og de fleste er eksperter.

Bare hvis nu du ikke får svar her, og ikke kender www.eksperten.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-04 00:46

Hej frederikshavn
Nu ved jeg ikke rigtigt hvad p2p er, men hvis det er det samme som "p2p networking", så kan du se her at det skal fjernes.
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3045

Du skriver godt nok er du ikke har noget snavs på din maskine, men !!!!

Temperatuen på CPU og bundkort er det samme som hos mig og jeg har samme processor som dig, men et MSI K7N2 MS6570

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-04 12:57

Smid "lortet ud "

Mvh Sune

Kommentar
Fra : kurdi

Dato : 20-05-04 01:29

Hej frederikshavn, hvis du har et antivirusprogram kørende kan det være at det skal rep/ geninstalleres har selv haft et lignende problem med min McAfee Internet Securiry.
mvh. Kurdi