/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Løst og fast.. ?
Fra : molokyle
Vist : 422 gange
54 point
Dato : 17-05-04 23:24

Jeg er bare nysgerrig.. !

.. har I oplevet noget ?

..for nylig ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-04 23:27

næ!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-04 23:33

creamygirl -> Nåh...

Jeg har nemlig både været til dit & dat og kastet mig ud i både det ene og det andet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-04 23:34

Er det meningen vi så skal spørge dig om hvad?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-04 23:38

Nixen-Bixen ->

Citat
.. har I oplevet noget ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 64 point
Dato : 17-05-04 23:39

Fint for jeg gad faktisk ikke rigtig høre om dine bedrifter.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:40

Molo

Jeg har været på arbejde 12 timer i fredags, hele weekenden og også i dag, så det er begrænset hvad jeg har oplevet odover arbejde..... JO jeg har fået min pc op at køre igen, og det er jo en herlig ting

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-04 23:40

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:41

.........Hmm, kan se at min staveplade ikke er blevet installeret ordentligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-04 23:42

?!?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-04 23:42

Toupie -> Tak for deltagelsen

Nu går jeg også på puden

Hygge... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:43

Hvor er du kedelig Molo hvorfor lukker du tråden allerede?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 23:45

Nåh Molo, jeg vil da gerne høre! Personligt har jeg haft en hård dag, med græsslåning, indkøb, computer, TV, opvask, vask, fodring af diverse tilløbne katte, der bare vil ha mad men ikke gider kæles for! Besøg af nabo og hund! Blevet næsten stukket af en hveps! Ak ja jeg er helt udmattet!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:50

Tedd

Stakkels stakkels dig, har du brug for lidt "omsorg" eller hjælp, for så kan du bare sende kattene over til mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 23:53

Tror den der video med creamygirl ville hjælpe mig lige nu!!

Kattene Toupie? Næh du kan få græstjansen her

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-04 23:56

Hvad er det for en video du fabler om Tedd?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:56

Tedd

Ihh tak så flink du er ......men du er måske bare overtræt af al dit hårde arbejde i dag he he .....men ok, hvis jeg kan få græsplænen med i købet, så er det ok

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-05-04 23:57

Er Tedd en fabler???? .......et fabeldyr, måske??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 23:58

Havde du ikke lavet en video creamy? Nå nej sorry det er mig der husker forkert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 00:01

tedd m.fl. -> Siden I nu er her alligevel : Først støvsugning & alm. forefaldende arbejde hos mor og far. Amatur + rør til min hjemmelavede akvarie-lyskasse ; monteret og godkendt.. og så besøg af Frk.Uro og Finse : Irish Coffee und gemüse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 00:01

Jo, det har jeg da..Tænkte bare på hvad for en af dem du hentyder til?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-05-04 00:02

Molo
Så har du da haft en go´ fin dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 00:04

Nu har jeg jo ikke set en af dine videoer Creamy, så jeg hentyder ikke til en specielt! Kan du ikke komme med en nærmere beskrivelse?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 00:05

Irish coffee er altid godt Molo!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-05-04 00:05

Dét der er vist ikke for børn, så jeg går i seng nu

Nat nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 00:06

Jeg synes ellers jeg så dig i tv Molo! I benlås ved trianglen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 00:07

Nat søde Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 00:08

Uhhh Irish er godt. Ja det er kaffen skam også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-04 00:15

Nå jeg må osse hellere tørne ind Inden spørgsmålet her koster points

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 00:20

Beboerformanden : En mindre begavet skaldefrans : Selvstændig neo-facistisk pladdernakke i for små sko, rev under omdeling af : 'Oprydning i cykler i gården' pamflet, min BEVAR CHRISTIANIA fly'er af min hoveddør.

Jeg hørte godt nok noget puslen ved døren, men tænkte ; de sætter nok min måtte op ad døren før trappevask.
Stor var overraskelsen så, da jeg kom op efter aty have hentet morgenbrød og så mit manifest var 'versvunden' !

Ren censur ! JESUS LEVER (adh.. lyder ulækkert!), Hunden Bider !! , [Reklamer : Nej Tak], 'X ved DF', Julehjerter, 'pynt' osv... er helt i orden, men åbenbart ikke noget der støder skallefransen's politiske ubegavelse !

Imidlertid gad jeg ikke spilde tid på mindrebegavede åndelige undermålere som fjolset, så efter en Pow-Wow med Christiania's Støttegruppe, blev jeg bevilget BEVAR CHRISTIANIA flyers ad libitum af Christiania's fælleskasse.
(Tak for mange års fællesskab og engagement)

Nu sættet jeg bare en ny mærkat op på min hoveddør, hver gang den bli'r pillet af

HA... og jeg er en MEGET tålmodig og vedholdende mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 18-05-04 07:36

Hvad med at sætte en "Bevar flyers på hoveddøren" - flyer op ?

Jeg vil da gerne nå at dele en herlig oplevelse med dig.
Min skønne datter sagde nemlig "KO" for 1. gang i går.
Først sagde hun som sædvanlig MUUUUH da hun så koen i godnatbogen og pegede derefter på undertegnede og sagde KO!
Enten skal jeg have en alvorlig samtale med min mand eller også må jeg bare indse at jg har et ekstremt fremmeligt barn som i en alder af 16 mdr. allerede er i puberteten og kalder sin mor for grimme ting

Rigtig herlig dag.

TulleTine

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 07:48

Tulletine -> ... hvor KOmisk

Herlig dag ? I lige måsen Tulletine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 18-05-04 08:19

Så så hold min mås uden for denne tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-04 08:24

Så fik vi alligevel din historie Molokyle..!

Giv ham den Skaldefrans tørt på ved jeres næste beboermøde! Mage til frækhed bare at hive din udmærkede flyer's ned fra døren. Hvad bilder han sig ind?!?
En skam du er sådan en splejs, ellers kunne du have vist ham lidt overarm..! *Smiler*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 09:16

creamygirl -> Uha.. nejda. Jeg er pacifist ! ..og så er han meget stærkere end mig. Han kan i hvert fald tæve sin kone

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-04 09:25

Hej lille Molekyle
Sikke en selvforherliget skænder af en beboerformand.:io Kan du ikke fra mig af hælde våd cement i hans træsko lige inden han hopper i dem, de står vel uden foran hans dør. Eller tilmelde ham et abonnenment på Kristelig Dagblad (gratis), så kunne han i det mindste for en stund få sin opmærksomhed afledt fra andres private hoveddøre. Ville det gøre en forskel, at tale venligt med ham om det ? Det lyder jo ikke umiddelbart sådan. Hvad med at skue en plexiplade henover mærkaterne på din dør .

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-04 09:42

Hej igen Molekyle
Når han er sådan en der slår på tæven... så vil jeg bare sige undgå ham, flyt, hvis du kan, det kan ikke være rigtigt, at du der hvor du bor, skal leve i nærhed af en psyko, der udgør en trussel for dig og dine omgivelser, det er jo ikke et hjem, det er en belastning. Har du talt med andre beboere om ham eller er de en del af hans slæng?
Jeg vil gerne be om lov til at henvise dig til en artikel om psykopati af Kjortlan . Jeg synes den er rigtig godt skrevet og den definere psykopati og den giver en masse god vejledning om hvordan man håndtere disse typer. http://home.online.no/^kjotlan/psykopati.htm

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-04 09:55

Undskyld, der var stavefejl i linket.
http://home.online.no/^kjtotlan/psykopati.htm

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-04 10:07

:00) :-ll hmm, det virker stadig ikke, det er det der tegn efter: "..no/", det er ikke det rigtige findes vist ikke på mit tastatur, skulle være sådan en et "bølge"- tegn.
Ellers virker det at klikke : kjell totland, klik psykopati.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 10:14

mulberry -> Jeg er temlig sikker på at Kristligt Dagblad ligger på morgenbordet ved siden af ugens Anders And blad

Han er selvstændig håndværker, så den med plexi holder sikkert ikke. Pludselig holder der bare en større entrepanør maskine uden for døren for nedrive det formastelige budskab

Tale venligt? Jo dét er prøvet. Fransen peger bare på vedtægterne for husorden pkt. 12 og ryster på hovedet :

Citat
Lejerne må ikke forsyne lejlighederne med stærk særpræget maling eller stærkt særpræget tapet... osv.

..desværre står der ikke noget om stærkt sæprægede beboerformænd

Jeg skal dælme ikke flytte nogen steder ! Jeg har lige været hjemløs i knap 6 år.

Ork gud... psykopater? Jeg er uddannet voksen pædagog (blandt andet) med kurser i 'DIALOG SOM UDVIKLINGSVÆRKTØJ' samt 'MODSTAND ; DELTAGERLOGISK KONFLIKTLØSNING'

Ja, jeg har talt med en beboer der fik fjernet sin ENHEDSLISTEN mærkat

Det er nu ikke noget stort problem og jeg vil absolut ikke gøre det større end det er

</MOLOKYLE>

Jeg har iøvrigt et næsten ubegrænset lager af mærkater ,-)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 12:24

Ps. Mulberry -> ~

Tegnet fremkommer i Verdana (der bruges her på kandu.dk) ved at trykke ALT+0126, hvilket kan gøres i notepad.exe og så kopieres over her.

På dit tastatur fremkommer det ved tastekombinationen : ALT GR + ^ + [WHITE SPACE]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-04 18:05

Hej Molekyle
Nu ka´ jeg osse bare ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Takker og nejer. Ahh, du er tilmed VOKSENpædagog. Jeg tror du er oppe imod et håbløst tilfælde med hensyn til din beboerformand (sagt af mig, der er en meget optimistisk person, der altid ser muligheder) Men jeg er også realistisk, og der er bare nogen mennesker, der er så ekstremt selvoptagede samtidtig med, at de ikke respektere andres mentale frihed, samtidig med, at de vil bestemme og styre alt og ikke kan sætte en grænse. Jeg kan bare være glad for at du ikke forgæves bruger en masse tid og kræfter på ham, men kan overskue situationen- og i det mindste kan holde ham på den "rigtige" side af døren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 18:21

Hvis du vil vide lidt mere om mig, så klik på 'molokyle' til venstre over denne kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-04 08:49

Hej Molokyle
Mens du sov og jeg var på arbejde, fik jeg den tanke, at hvis du tog navneforandring til Bevar Christiania, så ville det stå på din hoveddør, og beboerformanden viæl ikke kunne røre det, samtidig kunne du også skabe debat om emnet i andre sammenhænge,- og det kan så vidt jeg kan se kun være til Christianias fordel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 09:05

Det var da en stålende idé

</BEVAR CHRISIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 09:07

..og så skal jeg lige lære at stave mit navn rigtigt

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-04 09:40

Hej Molekyle
Har du set politiken her til morgen?
Der er en artikel under overskriften :Københavnske bygningsarbejdere nægter at rydde Christiania http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=2

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-04 09:44

Ups! Undskyld, jeg mente: Hej Bevar Christiania

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:01

Det var da en positiv udmelding fra det arbejdende folk

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:06

Hvisker... jeg har også snakket med nogle menige betjente på patrulje derude. De keder sig bravt og brokker sig over der ingen reelle politiopgaver er derude : Ingen slagsmål, ingen indbrud, ingen trafikregulering, ingen våbenbesiddelser, ingen hårde stoffer, ingen illegale arbejdere og nu heller ikke nogen hashhandel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:09

Hmm... det er sgu for vanskeligt at skifte navn, når nu man har heddet molokyle siden 1972

På mit flotte hjemmelavede dørskilt, brændt på træ i fritteren af Frk. Uro, står der : Henrik molo Mortensen

Bevar Chrisiania... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-04 10:13

mulberry -> Jeg har en åben tråd du kan lægge 'billet' ind på her : http://kandu.dk/dk/spg/41062

</MOLOKYLE>