/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gearknob
Fra : Thomas_engel
Vist : 406 gange
70 point
Dato : 17-05-04 22:01

hey...jeg har overvejet at købe en ny gearknob til min far i fødselsdags gave...men er ikk sikkert på hvordan man får den gamle af...hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : Vejformanden

Dato : 17-05-04 22:05

hej thomas
den kan med en god stærk næve drejes af. den nye kan hermed skues på.
Venligst

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-05-04 22:15

hej thomas hviste ikke at din far tænte på gearknobber *g* mon ikke du er kommet lidt forkert ellers vil jeg da gerne høre mere om det *rofl*

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-05-04 22:17

nogle gearknobber kan/skal ha en lille umbraco nøgle spørg evt en bilforhandler som har pågælden mærke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 22:23

Er det en massagepige du mener?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 22:23

Nah de skal vist ikke skrues af?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-04 22:30

hehe..Jeg indrømmer jeg blev nysgerrig angående den der gearknop
Er det noget frækt?!?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-05-04 22:31

cremygirl ja vi ander ved det ikke men vi vil også gerne vide det *g*

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-05-04 10:37

Hej Thomas_engel..

Som så mange andre, blev jeg også lidt nysgerrig, da du havde stillet spørgsmålet 'gearkonb' under emnet 'seksualitet'

Husk at finde det rigtige emne, før du stiller spørgsmålet, så får du også flest seriøse kommentarer..

Sådan stilles et spørgsmål i det rigtige emne:
1) På kandu's forside trykker i højre bjælke på: vis alle emner
2) derefter finder du den kategori dit spørgsmål hører ind under, - her 'biler'
3) Først her trykker du 'stil et spørgsmål' i bjælken til højre

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 18-05-04 14:00

jaaa. den blev måske sat et lidt forkert sted...men det viser jo bare hvor perverse den danske befolkning er...heh heh

Kommentar
Fra : Gardino

Dato : 29-05-04 17:53

Det kommer an på hvilken bil der er tale om. Er det en radiobil, en mo-bil eller en inha-bil?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-04 17:41

Vi kan vist godt udelukke inha-bil..
Mener det betyder uegnet, så den er helt yt til en ny gearknop!