/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kashmir's The Aftermath
Fra : mag97
Vist : 487 gange
20 point
Dato : 17-05-04 21:39

På MTV har jeg set liveudgaven af The Aftermath fra Roskilde 2004. Jeg ved den er på den japanske udgave af deres album, men den har jeg ikke. Er der en der ved hvor man kan hente den på mp3???

Come on!?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-05-04 21:55

Jeg ved det ikke, men muligvis fra et p2p-programmerne, hvis du er heldig..

Ellers kan du se den live-udgave du snakkede om her: http://www.kashmir.dk/gallery.php
Den blivier også vist til sidst i filmen: 'Rocket Brothers' af Kashmir. hvis du kan lide dem, skulle du tage at se den..

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : HuMLeBia

Modtaget 20 point
Dato : 18-05-04 00:44

Hey.. har du msn?... Så kan jeg sende den... :)

Kommentar
Fra : mag97

Dato : 18-05-04 14:31

Hej....

Ja jeg har msn... søg på go-@ofir.dk

Tak..

Kommentar
Fra : HuMLeBia

Dato : 19-05-04 10:31

Okey... Jamen det var da så lidt... :)

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 21-05-04 00:26

Du kan også investere i Aftermath singlen der indeholder album versionen såvel som live versionen fra Roskilde. Den kan du købe på www.rillen.dk hvor du også kan få den japanske udgave af Zitilites som dog er noget dyrere (209 kr.). Vil da opfordre dig til at købe singlen (der i øvrigt har et rigtig flot cover), så slipper du for at snyde Kashmir for penge oven i hatten!

mvh. morten

Kommentar
Fra : HuMLeBia

Dato : 21-05-04 00:30

Hmm... Morten.. du får mig til at lyde som "slyngel" som nasser på at andre folk laver fed musik... Jeg har alle albummene... og støtter danske kunstnere så meget jeg kan... osse udenlandske for den sags skyld..*s*...

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 21-05-04 01:27

Ja.. det kan jeg godt se. Det er ikke meningen jeg vil udstille dig på den måde.
Jeg kan se problematikken hvis nummeret ikke var udgivet eller hvis udgivelsen ikke var til at få fat på, men det er jo ikke tilfældet. Og når det forholder sig sådan synes jeg bare at man skal investere i musikken. Og jeg tror ikke at du generelt er en slyngel der stjæler musik, men idet du aftaler humlebia at modtage den gratis fra ham via msn er det i mine øjne forkert. Hvis du spørger kunstneren selv er de nok af samme overbevisning. Men selvfølgelig snakker vi en enkelt sang her, og det var ikke for at jeg vil få dig tilat lyde som en slyngel. Men som sagt www.rillen.dk både the aftermath singlen og den japanske version er tilgængelige.

Godkendelse af svar
Fra : mag97

Dato : 21-05-04 13:22

Tak for svaret HuMLeBia.