/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Hjemmeside om spiritisme?
Fra : _nadia_
Vist : 885 gange
100 point
Dato : 17-05-04 20:31

Jeg er i gang med at lave projektopgave om spiritisme... nogen der kan anbefale nogle hjemmesider? Eller har nogle gode informationer om emnet eller mystiske/spændende oplevelser med ånder!?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-05-04 21:00

gå på nettet Google og brug søgeordet spiritisme, og der er i hvert fald en del link, hvor du kan hente information om dit emne.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 17-05-04 21:11
Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 17-05-04 22:02

hej nadia..

måske kan jeg hjælpe har selv lavet sådan en opgave.. men er der en måde vi kan chatte sammen på
eller noget i den retning?

angel

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 17-05-04 22:23

Hej Angelica

Har du en mail?
Eller en hotmail (messenger/msn)

Nadia

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 17-05-04 22:31

ja jeg er på msn messenger.. id er eternal_angel83@hotmail.com

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 24-05-04 11:30

Klik her:
http://www.lysetshus.dk
Det er Spiritistkirken i Århus ved navn "Lysets Hus".
Den har eksisteret i .... ja læs selv på hjemmesiden, eller besøg stedet hvis du bor i nærheden.

Der er links til andre steder med lignende emner.

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 16:07

Clairvoyant, metafysiker og forfatter, Anni Hjorth holder klarsynsaften 1. & 3. onsdag i hver måned kl. 19:00. Alle modtager klarsyn, så tilmelding er nødv. Stormgade 14E, 1470 KBH K. Tlf:3393 9844. Annihjorth@yahoo.dk. Pris: 100 Kr. Varighed: ca. 2½ time.

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 14-07-04 11:23

hej nadia.
jeg kan anbefale dig min hjemmeside.
www.denaandelige kirke.esenet.dk eller
www.mariondampier-jeans.com
der kan du få mange gode oplysninger, venlig hilsen Borkfelt
email eigil.l@esenet.dk

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 14-07-04 14:27

hej nadia.
jeg har også mulighed for at sende dig en bog der handler om spiritismen, er du intereseret, så skriv og jeg vil sende dig den, ellers hav det godt og god jagt. venlig hilsen Borkfelt.
email. eigil.l@esenet .dk

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 16-07-04 11:23

jeg kan se at min adresse til hjemmesiden ikke er fukdstændig.
den hedder.
www.denaandeligekirke.esenet.dk
hilsen Borkfelt.
email eigil.l@esenet.dk

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 16-07-04 16:38

til nadia.
jeg skrev at du kunne få en bog om emnet spiritisme, og jeg mente at du kunne få den, selvfølgelig gratis, du skal ikke betale noget for den, er du stadig intereseret, så lad mig høre fra dig.
hilsen borkfelt.
email. eigil.l@esenet.dk

Kommentar
Fra : DsLemas

Dato : 18-10-04 15:31

www.Mariamagdalena-centret.dk
Det er hjemmesiden for et spiritisme center.

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 03-11-04 07:33

Kære Nadia
Jeg kan anbefale dig at se på min hjemmeside under trosretninger www.annihjorth.dk
Kærlig hilsen Anni

Kommentar
Fra : Venuslion

Dato : 16-11-04 19:34

Hej Nadia!

Jeg kan bl.a. anbefale www.rikkesunivers.dk samt www.livsguiden.dk og www.kentauernet.dk og www.kimmichael-webbyen.dk som også har www.denspirituellehal.dk er lidt usikker på om hp-addressen er helt korrekt.

God fornøjelse med dit projekt.

Knus Venuslion

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 20-11-04 16:09

Kære Nadia!
Du kan besøge Danielskirken, der ligger ved peblingesøen ved nørrebrogade. Danielskirkenr har åben hver tirsdag aften kl. 19.30 med foredrag og klarsyn. Der kan du opleve swpiritisme in action
M.v.h. Anni Hjorth

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 31-01-05 11:23

en anden hjemmeside kunne være

http://go.to/malfet.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 20:02

www.sue.dk - en rigtig sød og dygtig pige - hjemmesiden helt i top - kontakt hende for hjælp

se også www.123hjemmeside.dk/workshop kunne have interesse

Kommentar
Fra : elskerdyr

Dato : 17-10-05 23:17

cfsu.dk Der står alt muligt om dette. og så er der også billeder af ånder ?

Kommentar
Fra : elskerdyr

Dato : 17-10-05 23:18

cfsu.dk Der står alt muligt om dette. og så er der også billeder af ånder ?