/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Problemer med media...
Fra : _Anders
Vist : 308 gange
100 point
Dato : 17-05-04 20:10

Halløj... Jeg har downloaded Terkel i knibe(AVI file) Men så opstår der et problem... Den spiller kun lydene. den siger at The XVID codec is required to play this file. Jeg har prøvet at gå på XVID´s Hjemmeside og download alt med XVID. Enten downloader jeg det forkete eller også ligger jeg filerne det forkete sted. Nogle der ved HVAD JEG SKAL GØRE!!??????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-05-04 20:11

Du går herind og henter feks sld codekpack
Mvh Sune
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=83

Kommentar
Fra : _Anders

Dato : 17-05-04 20:12

men er det ikkke XVID codecs jeg har brug for?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-04 20:13

Jeg har selv sld codekpack og den skal bare hentes og lægges der hvor den selv foreslår at lægge så springer den selv frem på proceslinien når det er nødvendigt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-05-04 20:15

Det er da kun dig selv der snakker om XVID

Godkendelse af svar
Fra : _Anders

Dato : 17-05-04 20:16

Tak for svaret Sunowich.