/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tilslutte tv til pc
Fra : poul41
Vist : 454 gange
35 point
Dato : 02-06-02 09:22

Hej
Jeg har ikke meget forstand på pc,dog en smule,jeg ville gerne have sat tv til min pc,jeg har et alm tv(kræves der noget specielt af mit tv?)mit grafikkort er tnt 2 på 32 mb m/tvout
Har et 10 meter langt scarkabel med stik til lyd og tvn out,hvordan konfigurerer jeg min pc til at sende til tv,det jeg spørger om er hvad gør jeg helt fra bunden af
Hilsen poul

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 45 point
Dato : 02-06-02 09:39

Forbinder dit grafikkort med tv-et, du kan bag på se hvilket sitk du skal bruge
Starter softwaren op som evt. er nødvendigt for at levere et moduleret signal til dit tv og du er kørende

Kommentar
Fra : poul41

Dato : 02-06-02 12:32

hej
Jeg har nu fået lyd og billede til mit tv,det fandt jeg ud af lige efter jeg havde skrevet,det var fordi at jeg ikke kunne have både monitor og tv samtidig på grafik kortet,men nu er problemet at
det er i sort/hvidt jeg ved ikke hvad der skal til for at få det i farver

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-06-02 20:37

Hvilket grafikkort snakker vi om ??

Har du set om grafikkortet står til at levere den rigtige standard... altså IKKE NTSC, men PAL, som er dte billedformat man leverer i Europe

Kommentar
Fra : poul41

Dato : 03-06-02 07:32

Det er som jeg skrev et nvidia tnt 2

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-06-02 07:37

Kig på www.tvtool.de

Mvh, kim

> Har et 10 meter langt scarkabel med stik til lyd og tvn out,hvordan
> konfigurerer jeg min pc til at sende til tv,det jeg spørger om er hvad
> gør jeg helt fra bunden af
> Hilsen poul

Kommentar
Fra : poul41

Dato : 03-06-02 13:12

Hej
jeg har fundet ud af det nu jeg skulle have en lille adapter til 80, som hedder colertransformer,jeg fik den hos brinck på nørrebro,der har de ret billige kabler,det var computercity hvor jeg købte forlænger til usb til 129, som nævnte dem,brinck havde så forlænger til usb til 59, så den købte jeg og refunderede den anden
Hilsen poul