/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Pokemon
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 275 gange
40 point
Dato : 17-05-04 17:54

Hejsa alle sammen !

Er der ikke lige en der kan givi mig et link til et sted hvor man kan download pokemon gul / rød / blå.....

Hilsen Simon

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 17-05-04 18:07

http://home.no.net/martenge/Downloandz.htm

eller prøv google: søg først på "pokemon", så på "gul rød blå". Tilsidst "download". Måske der er mere du kan bruge.

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-05-04 18:08

hey simon.

du kan hente det i et program som hedder winmx. ellers tror jeg ikke der er nogen steder hvor du kan hente dem . men prøv søg evt på google hvis det er .

held og lykke ,

hilsen niqo

Kommentar
Fra : butking

Dato : 28-05-04 23:33

FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON FUCK POKEMON

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 16-06-04 21:28
Kommentar
Fra : peace135

Dato : 16-06-04 21:31

eller bruge www.google.com og søg efter gba romz