/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Singapore, samt italien (sardegna)
Fra : miss_viking2000
Vist : 300 gange
20 point
Dato : 17-05-04 17:32

Søger stadig i disse lande, men ikke familie.Gl. venner og bekendte, nogen der har en god idé til hvor......

Kommentar
Fra : senta

Dato : 18-05-04 15:58

på google kan du søge på singapore og italien, så tror jeg du finder de oplysninger du har brug for, her er hvad der er på første side ved søge på google.
senta

Nettet Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 22,800,000 for singapore. (0.32 sekunder)

Sponsorerede links

British Airways Singapore
Lave priser på fly til Singapore
Vi flyver dig til hele verden
www.ba.com

Billige flybilletter
Samtlige flyselskaber samlet i et
online rejsebureau.
www.flyingoffice.dk

Bestil hotel i Singapore
Lavpris på hoteller i alle klasser.
Ring eller book online. Prisgaranti
www.hotelweb.dk

Nonstop fly til Singapore
Spar penge - book online
Tilmeld dig e-saver Nyhedsbrev
www.singaporeair.dk

En verden af oplevelser
Få inspiration til din aktive ferie
Udstyr, artikler, links, debat, råd
www.AdventureWorld.dk

Find rejser til Singapore
Brug Kelkoo til at finde fly, hotel
& rejseforsikring med et klik
www.kelkoo.dk/rejser

Accommodation Singapore
Cheap Places to Stay in Singapore.
Compare Prices and Book Online.
www.getmore4less.co.uk/singapore

Se din besked her...
Visit Singapore - The official website for tourist information on ...
Singapore Tourism Board's comprehensive official tourist information site. ... Other
Language Sites: Copyright © 1998 - 2004 Singapore Tourism Board. ...
www.visitsingapore.com/ - 8k - Cached - Lignende sider

Singapore Infomap
www.sg/ - 1k - Cached - Lignende sider

www.singaporeair.com/
Lignende sider

Yahoo! Singapore
... Society & Culture Food, Cultures, Religion, People... Singapore Listings - Suggest
a Site. ... , Singapore ups 2004 GDP growth to 5.5-7.5% after strong Q1. ...
sg.yahoo.com/ - 46k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

SINGOV: Singapore Government Online Portal
The official internet gateway to the government of Singapore. ... SGDI govt
online directory. Singapore Stats official statistics and figures. ...
www.gov.sg/ - 22k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

CIA - The World Factbook -- Singapore
... Introduction, Singapore, Top of Page. Background: Definition Field
Listing Singapore was founded as a British trading colony in 1819. ...
www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/sn.html - 101k - Cached - Lignende sider

National University of Singapore (NUS) - Towards a Global ...
... Copyright 2001-04 National University of Singapore. All Rights
Reserved. Privacy | Copyright | Non-discrimination | Disclaimer ...
www.nus.edu.sg/ - 21k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

Welcome to Singapore Department of Statistics
... 2002. Career Opportunities in Statistics Singapore. We are recruiting
Management Executive Officer and Management Support Officer. ...
www.singstat.gov.sg/ - 36k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

Welcome to Changi Airport
... ©Civil Aviation Authority of Singapore. All rights reserved.
| Conditions Of Access, 11:05AM May 17 Monday.
www.changi.airport.com.sg/ - 75k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

The Straits Times Interactive
The Straits Times Interactive - Singapore news. ... Packed with familiar Singapore brands
like Breadtalk and Osim, the mall is already a draw for the Chinese. ...
straitstimes.asia1.com.sg/ - 38k - 16 maj 2004 - Cached - Lignende sider

Resultatside:

Næste

Søg indenfor resultater | Sprogværktøjer | Tips til søgning

--------------------------------------------------------------------------------

©2004 Google