/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
P2P bruger 100% af cpu'en
Fra : frederikshavn
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 17-05-04 15:39

HJÆLP MIG-hver gang jeg skal bruge et p2p pgr,bruger de 100% af min cpu,det har de ikke altid gjort,har prøvet både emule-edonkey-overnet,men lige så snart de starter op tager de alt cpu'ens kraft,har lige formateret,men lige lidt hjælper det,pruger xp pro.
Bundkort:MSI G52-M6590XD
Cpu:AMP Athlon(tm)XP 2500+
Er de rikke en der kan hjælpe mig,PLEASE

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-04 15:57

Prøv at scanne for virus eller spyware måske hjælper det ellers se hvad det er der bruger alt den kraft og skriv tilbage

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 17-05-04 16:03

til martin_c
har scannet både for virus og spyware,der var intet,og det er en ny formateret maskine,det er er alle p2p programmer det er galdt med,det tager som sagt 100%af cpu'en,og taskmgr.exe tager resten,hvis emule bruger 80% tager taskmgr.exe,de sidste 20,alle andre pgr.er der ikke noget med

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 17:24

hhm! Det var sgu underligt!!

Hvad sker hvis du lukker taskmgr.exe?

Den går sikkert i kuk!

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 17-05-04 19:03

Har du prøvet overnet istedet? - det kræver ikke så meget af computeren

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 17-05-04 23:50

Tak for svaret Martin_c.,men emule tager alt min kraft,og det har den aldrig gjort før