/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
klaver-bands
Fra : xtx
Vist : 449 gange
5 point
Dato : 16-05-04 22:41

hej!
smagsspørgsmål..
kender i nogle gode bands med en pianist i.. eller noget fedt keyboard..
xtx

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 16-05-04 23:13

ved ikk hvilken stil du søger... kan du præcisere lidt?

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 17-05-04 00:41

Der er stort Amerikansk band der hedder "Ben Folds Five", som er super godt. De er desværre aldrig slået igennem herhjemme, men prøv at lyt til et nummer som "Air" fra Godzilla Soundtracket...

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 17-05-04 20:15

til kaptajnkaber: hmm hvad du kan lide.
til cornell24: de lyder sgu godt.. det jeg kan høre af dem på deres hjemmeside..

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 17-05-04 23:09

der er coldplay
de laver noget fedt nyt kendt musik og deres pionist er genial og ,meget tydelig at høre i sangene.. og det er sådan rimelig nemt at lære.. f.eks. sangen trouble.. den er god med klaver..!
kh Janni_s

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 17-05-04 23:10

der er coldplay
de laver noget fedt nyt kendt musik og deres pionist er genial og ,meget tydelig at høre i sangene.. og det er sådan rimelig nemt at lære.. f.eks. sangen trouble.. den er god med klaver..!
kh Janni_s

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 17-05-04 23:14

Der er også Gary Jules - Mad World fra Donnie Darko soundtracket... Smuk sang...

Accepteret svar
Fra : musikjakob

Modtaget 5 point
Dato : 03-06-04 23:48

HVis du søger kongen over alle konger er der David Paich fra Toto.. Han er en af verdens bedste. Dermed er det også noget ret massivt klaver han spiller - men det er til at lære (hvis man er ivrig nok, og har tid nok ;) .

Mvh. Jakob Ishøy
www.ikkenoget.dk <--- prøv den engang ;)

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 06-07-04 13:46

Tak for svaret musikjakob.