/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
driver
Fra : krasmuss
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 16-05-04 20:18

Hej

Jeg købte for ca. 5 måneder siden en bærbar fra Zitech. Jeg blev nødt til at formatere den af forskellige grunde. Nu er mit problem så, at den siger at der ikke er driver til følgende multimediakort, skærmkort og SM. Da multimediakortet ikke virker, kan jeg selvfølgelig ikke afspille musikcd'er. Er jeg nødt til at tage ind til Zitech for at få nogle drivere. Jeg har XP på maskinen, og den kan altså ikke levere dem. Maskinen er 755100

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-04 20:40

Hvis du har en preloaded comp. har du vel også en recovery CD.

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-04 21:06
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-05-04 23:56

Eller noget hen af hvad emesen skriver, måske ligger hele installationen på et D-drev.

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 27-04-05 18:13

Tak for svaret wibbi.