/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugernavn og adgangskode
Fra : ksv
Vist : 397 gange
25 point
Dato : 16-05-04 17:50

Hvordan indstilles Win XP Pro til at huske brugernavn og adgangskoder?? Når IE startes efter ny installation spørges man om man vil have Windows til automatisk at huske brugernavn og adgangskode - her svarede jeg "nej" og vil nu gerne ændre det.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 16-05-04 17:58

Gå ind i Funktioner i IE, derefter ind i Internetindstillinger, under fanen
avanceret kan du slå det til og fra.

Kommentar
Fra : ksv

Dato : 16-05-04 18:09

Den har jeg slået til, men det er ikke det. Hvis jeg eksempelvis har en kode som er Rene, så vil jeg have koden til at komme frem bare jeg skriver r

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-05-04 19:16

funktioner>indhold>autoudførelse

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 16-05-04 19:18

i IE>funktioner>internetindstillinger>indhold>autoudførelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-04 19:31

Autoudførelse = brugernavne
autoudførelse = password = nej
Men du kan da logge automatisk på IE og forskellige steder eks. Kandu.dk
tror jeg nok.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : ksv

Dato : 17-05-04 18:03

Tak for svaret Manse9933.