/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Adope Photoshop 5
Fra : CCjunior
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 16-05-04 16:34

Jeg har lånt Adope og kan ikke rigtig hitte ud af det.. der er sq for mange valgmuligheder
Jeg skal bruge en nøjagtig anvisning til rød øje reducering...
Har en del billeder som skal fremkaldes..

Junior

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 110 point
Dato : 16-05-04 16:58

Du skal lave en elipsemarkering omkring det røde. dernæst gå ind i hue/farvemætning og justere lidt frem og tilbage på skyderne, indtil du er tilfreds. Dernæst samme procedure på det andet øje. Maksimer billedet inden du går igang.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 16-05-04 17:09

kan den virkelig ikke gøre det af sig selv..tsktsk... det havde jeg da forventet af sådan et program..jeg er jo en meget doven mand.. ( døjer med at hitte ud af det )

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 16-05-04 17:12

nej, hvis du vil have det som automatik, skal du nok finde et andet billedbehandlingsprogram, f.eks. Paint shop

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 17-05-04 11:57

Prøv: www.irfanview.com , gratis program gå ind i help gå "Effect browser søg efter red eye reduction 1003 jeppe

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-06-04 18:54

Tak for svaret wibbi.

du er en knag

junior