/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdræt af myggelarver?
Fra : Niqo
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 16-05-04 10:38

jeg har en stor høj spand med ny fyldt vand i, har stillet den ude bag min have, kommer der så myggelarver i på et tidspunkt? og hvor lang tid går der?

eller skal man putte noget i vandet så det kommer hurtigere myggelarver i?

hilsen niqo

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 16-05-04 12:12

Niqo løsningen til et spørgsmål af denne art findes nok ikke på MS Windows - prøv i en anden gruppe

Kommentar
Fra : OR

Dato : 16-05-04 13:34

Det skal du ikke være sikker på.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre at opdrætte myggelaver på den måde (ved det ikke helt)
Jeg plejer at tage ud til små vandhuller for at fange dem.
Du skal ikke bruge det første og bedste hul du finder for der kan være stor forskel på hvor meget andet
der er i vandet.

God jagt. OR

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 16-05-04 21:41

Hej Niqo

Jeg har en balje stående med regnvand i - og der kommer hvert år tusindvis af myggelarver og andet godt i - uden at jeg gør noget som helst for det. Det plejer dog lige at skulle være en anelse varmere i vejret.

Hvad skal du bruge dem til?

Rosekamp