/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spoton - popup
Fra : karstenhou
Vist : 487 gange
200 point
Dato : 16-05-04 10:08

Jeg har en popup der hedder spoton som kommer tit og ofte når jeg er på nettet.
hvordan fjerne jeg den?
Jeg har prøvet nogle mulighedder jeg fandt på google men den bliver ved!!!!!!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-05-04 10:21

Siden jeg har installeret denne http://toolbar.msn.dk/ er jeg helt fri for popup.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 16-05-04 10:46

Fint nok den har jeg også - den virker ikke.
Karsten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-04 12:50

http://www.spywareguide.com/product_show.php?id=505

Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk og brug deres online værktøjer

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 16-05-04 17:04

scan din computer med hijackthise

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-04 02:48

Du har fået adware, så hent f.eks. [Min sikkerhedspakke] hos : http://www.arlet.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 17-05-04 14:36

Jep prøv at hente et et spyware program på www.download.dk ( gerne adaware )

Ellers prøv Mozilla Firefox, det er bare mega godt

Kommentar
Fra : nhje01

Dato : 17-05-04 15:47

Som de andre før mig har sagt, har du fået spyware på din pc. Brugte selv Adaware, men af en eller anden årsag ville den ikke tage enkelte af de spyware jeg havde. Fandt frem til programmet NoAdware og det tager ALT. Når du så for fjernet dine spyware vil jeg foreslå at du får en decideret pop-up blokker. Efter jeg fik fjernet mine spyware, har jeg benyttet Pop-Up Stopper Pro, og den har indtil nu fungeret perfekt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 12:48

Fik du svar?

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 30-05-04 19:46

Jeg har prøvet alt det der bliver foreslået men er ikke blevet spoton kvit endnu - men jeg arbejder på det og fortæller når jeg har fundet ud af det.
karsten

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 30-05-04 19:51

Start så med en on-line scanning hos : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 20:42
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 20:44

Læsebriller Manse!!! Nå jeg må videre er ved at rydde op i ubesvarede spørgsmål

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 20:50

UPS,tedd, det havde jeg overset,det er ikke altid jeg gider at læse hele tråden,og du har ret mine briller er fyldt med fedtede finger og katte snude aftryk
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 02-06-04 23:46

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-06-04 00:43

Hmm? Var det ikke det jeg foreslog 16-05-04 12:50 sådan ca. 14 dage før Molo?

Kommentar
Fra : the_XP_king

Dato : 03-06-04 17:38

Giver dig ret tedd?

hhm, det er lidt underligt