/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Fest lokaler i københavnsområdet
Fra : maria22
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 15-05-04 21:30

Hej Alle,

Jeg mangler et godt (og gerne også billigt) lokale til en 50 års fødselsdag i københavnsområdet. Jeg skal kun bruge lokalet, og altså ikke mad/servering. Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 15-05-04 21:58

Hvor i kbh skal du bruge dem ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-04 23:03

http://www.kandu.dk/dk/spg/35830 Måske dette er noget
Mvh Sune

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 16-05-04 10:07

Tak for svarene,

Jeg har netop kigget på linkene om du gav mig via det tidligere bessvarede sprørgsmål Sunowich, men alle lokalerne ser ud som om de er med spisning.
Jeg har brug for lokaler man lejer uden at forpligte sig til spisning. De er åbenbart svære at finde:(
Og til Falcham....Det er underordnet hvor de ligger, bare det er i en okay afstand til københavn,

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:18

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 26-05-04 08:58

Jeg leder stadig efter et lokale og har det stående åbent med vilje

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-04 09:10

ok god søgning

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 26-05-04 21:55

Prøv denne

Amager Selskabslokaler
Markmandsgade 9, 11.
2300 København S
Tlf.: 32 57 19 40

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 27-05-04 08:57

Tak, Har du været der Falcham? Ved du om man skal bruge deres menu??
Jeg har lige skrevet en mail til dem, men er nysgerrig,

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 27-05-04 17:57

Nej jeg har ikke været der, men min kone har været til en firmafest der engang, de syntes at det var godt

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 06-07-04 21:57

Urbanplanen lejer også lokaler ud, og der skal man ikke købe mad. Ellers Haveforeningen Engvang på Rødemellemvej.