/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
svcd!!!
Fra : Nick15
Vist : 385 gange
8 point
Dato : 15-05-04 20:35

Hej jeg har en brænder og 2 dvd maskiner kunne godt tænke mig at brænde nogle af mine fim ned på cd'er og se dem på min dvd maskine men hva program ska jeg bruge mine dvd maskiner kan tage svcd'er men hva for et program skal jeg bruge til at brænde dem ned sådan????

Mvh Nick

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-05-04 20:39

Ulead Movie Factory 2,det er langt det nemmeste

Accepteret svar
Fra : Zenzei_Fisken

Modtaget 18 point
Dato : 15-05-04 20:43

Du kan bruge "Nero" men det kræver at dine film er i mpeg2 eller mpeg4 (mpeg4 er hvis du brænder dvd!) ellers kan nero selv konvertere til mpeg format! men det kræver et plugin som der er licens på så det skal du betale for (kan købes direkte fra deres hjemmeside)
Ellers kan du finde et program til at konvertere filen inden du brænder ud!

PS. det kan tage meget lang tid at konvertere alt efter hastigheden på din(e) processore!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-05-04 20:46

er 1100MHz nok???

har alderede nero full!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-05-04 20:46

og alle plugins

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-05-04 20:46

Et tryk med Movie Factory og det kører

Kommentar
Fra : Zenzei_Fisken

Dato : 15-05-04 21:11

Det skulle ikke være et problem med 1100 mHz men det kan nok godt komme til at tage op til et par timer med at konvertere hvis det er en hel spillefilm. og du skal lige se på din dvd afspiller (og dit tv) om den kan tage ntfs ellers kan der opstå problemer hvis det er en film der er i ntfs. (nogle versioner af nero kan konvertere ntfs til pal)
Derudover skal du huske på at hvis du konvertere fra divx til mpeg2 fylder den mere og det er ikke sikkert den kan være på 1 cd. Så bliver du nødtil at finde et program der kan splitte divx filmen op og så skal du brænde de 2 enkelte afsnit eller hvor mange det nu er nødvendigt at dele den op i.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 16-05-04 15:43

Tak for svaret Zenzei_Fisken.