/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
2 Spg om Word 2000
Fra : Surf
Vist : 423 gange
40 point
Dato : 15-05-04 05:19

først. hvordan sætte man et word dokument ind i en side via DW MX 2004

og hvordan fortæller man word at man kun vil skrive nutid og ikke datid. og omvendt så man ikke blander nutid og datid samme i en histoier eller sådan noget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-05-04 17:06

Dit dreamweaver spørgsmål kan jeg ikke klare!

Det andet spørgsmål kan jeg sige nej eller tjah til!

Man kan ikke fortælle word generelt om grammatik regler. Hvis et ord findes i dens ordkontrol vil word ikke reagere!

Noget andet er om man kan få et dansk grammatikmodul til words! Jeg har ikke hørt om det, men det findes til engelsk sprog!

Kommentar
Fra : popsi

Dato : 19-05-04 13:44

Jo, der er grammatikkontrol til Word - i hvert fald til Word XP. Under Funktioner, Indstillinger, Stave- og grammatikkontrol kan du selv vælge at der er løbende grammatikkontrol, og du kan også ændre indstillinger for denne.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-05-04 22:39

popsi popsi

det ved jeg godt. men det jeg savne er sådan at man kun kan skrive i datid eller i nutid. så prøv lige at læse mit spg her ik

Kommentar
Fra : popsi

Dato : 24-05-04 11:36

Hej Surf! Du har helt ret - jeg kom vist til at svare på det Tedd skrev
Jeg tvivler meget på, at der findes noget, der kan konsekvensrette til enten nutid eller datid. Her må man vist bruge en retskrivningsordbog - og det tager jo lang tid...!

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 03-06-04 11:24

Surf - lad mig lige høre om det hvis du finder sådan et #"¤&! program, for det vil jeg da gerne kende til i min funktion ad dansk lærer.

MVH
Andreas1982

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål