/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 spørgsmål om win xp home
Fra : Surf
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 31-05-02 20:33

1# på min computer er der 256 mb sd-ram problemmet er at efter jeg har spillet et spil at den bare køre køre og køre er det windows xp eller rammet der er vejen med

2# når jeg trykket på alt control og delete få at få joblisten op er der ingen ting, men ved den der står processer er der hele 39 programmer der er i gang er det nogen jeg må stoppet eller hvad

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-05-02 22:19

hvad mener du med at den bare kører og kører ?? Spørgsmål er ikke forstået ??
ja, men du må ligeosm uddybe problemet hvis du vil have hjælp

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-06-02 15:28

1# det jeg mener er at min harddisk bare bliver ved med at køre i nogen minuter så der for spørge jeg om det er windows xp der har skylden eller er det rammet der har skylden

2# og jeg prove igen alle de filer der er i processer er exe filer og spørgsmålet er må man stoppet dem eller ikke stoppet dem der jeg også tror at de har et del af skylden

Kommentar
Fra : torben777

Dato : 20-06-02 12:08

på denne link beskrives winxp tjenester i detaljer. http://www.blkviper.com/WinXP/servicecfg.htm

ps kan anbefales til alle med win xp home/pro ...

mvh torben S

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 15:25

det er ikke noget problem, da de så bar må rydde op, sådan gør man normalt. Man skal jo heller ikke være barnepige for dem.

Kommentar
Fra : zaphodbeeblebrox

Dato : 10-01-03 16:05

En anden ting der er med alle de der systemprocesser, er at når man dl'er freeware programmer er der tit spyware med, små programmer der ligger og kigger hvad du har på comp'n eller lidt efter lidt dl'er andre programmer som du bestemt ikke vil have, men blir tvunget til at modtage, hvis du da ik gør noget ved det!! De førnævnte programmer ligger som aktive systemprocesser og optager hukommelse, Så download et program der fjerner disse, for.eks lavasofts ad-aware, tit finder man ud af at freeware sucker!! Det ændrer nok ikke på postgame problemet, som jeg også lider under, men speeder comp'n lidt op!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål